• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:10:11 följande:
    Båda? Vilka menar du då? Duologico?
    Oh jag minns inte vad de heterGenerad..
    Ska kolla

kram
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:03:13 följande:
    Jag beställde två skötväskor igår:static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s...och static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s...Ja och så nån saddlebag också
    De va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.
    Skitkul när det hände mig i Thailand!!
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:20:51 följande:
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:03:13 följande:
    Jag beställde två skötväskor igår:static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s
    ...och static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s... och så nån saddlebag ocksåDe va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    Ah, jo jag har hört om det.
    Men jag har faktiskt ine drabbats än, trots mina ju-ju-be.
    Chansar lite
  • Hs Bobbo
    De va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    Aha men är det därför mina kort dör, ett efter ett?!?!? Har ju jujube.... jösses så dumt att jag inte tänkt på det!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Lille Mammsen
    De va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    Fy fabian..... har jag ej tänkt på!! Har en OIOI som har det på ytterfacken,ska genast sluta ha plånboken där!! Tack för INFO!!!!!
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:23:16 följande:
    Ah, jo jag har hört om det.Men jag har faktiskt ine drabbats än, trots mina ju-ju-be.Chansar lite
    Går väl an att chans så länge man håller sig hemma och snabbt kan få nya kort Lägg den så långt från knäppningen som möjligt så är inte risken så stor, jag la korten i en liten thaiportmonä i en ficka under magnetlåset.
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2008-05-18 23:26:47 följande:
    Går väl an att chans så länge man håller sig hemma och snabbt kan få nya kort Lägg den så långt från knäppningen som möjligt så är inte risken så stor, jag la korten i en liten thaiportmonä i en ficka under magnetlåset.
    Håller mig borta från magnetlåset! Ja klart surigare när det händer i Thailand än på ICA runt hörnet.
  • oOrosamarängerOo
    Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:24:32 följande:
    Aha men är det därför mina kort dör, ett efter ett?!?!? Har ju jujube.... jösses så dumt att jag inte tänkt på det!
    Lille Mammsen skrev 2008-05-18 23:25:12 följande:
    Fy fabian..... har jag ej tänkt på!! Har en OIOI som har det på ytterfacken,ska genast sluta ha plånboken där!! Tack för INFO!!!!!
    Ja, tycker det är helknas med magnetknäppningar på väskor, Även många digkameror avmagnitiserar kort, stod varning i bruksanvisningen när jag köpte min senaste kamera.
  • Fru Indosaurie
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:03:13 följande: Jag beställde två skötväskor igår:static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s ...och static.zoovy.com/img/kiwikidsgear/-/SkipHop/s... och så nån saddlebag ocksåDe va jättesnygga, men måste varna då jag sett att endel av skip hops nya modeller har magnetlås. Ej en bra ide att ha plånkan i den då med tanke på avmagnitiseringsrisken.Skitkul när det hände mig i Thailand!!
    men gud så dumt! det har jag heller aldrig tänkt på.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Hs Bobbo
    Kajsan skrev 2008-05-18 23:15:30 följande:
    Hs Bobbo skrev 2008-05-18 23:09:40 följande: Jag skulle köpa den jag köpte igår, den översta Eller en sån dadadoo sweetheart i vitt, sån vill jag ha!
    Lite sugen på nån av dessa:

http://www.mammashop.se/product.asp?product=2908&sub=71&page=1
    http://www.mammashop.se/product.asp?product=4754&sub=71&page=1

Undrar hur den hänger på Buggorna? Kanske stor på Been? Men bra på Camen?
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13