• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fru Indosaurie
    minhalva skrev 2008-05-19 18:00:04 följande:
    hur mycket tyg behövs det till att sya sufflet till min bugga?
    någon svarade på den frågan igår så titta tillbaks några sidor så hittar du svaret
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Mawe123
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-19 15:45:17 följande:
    Nu har jag letat och jagat efter Katvig-tyget, är sååå nära att ge upp. Nån som vet vart det finns? Alltså finns att köpa
    Katvig tyget finns väl bara som bäddset om jag inte är helt felunderrättad..

Jag har lagt ner många timmar på att leta skulle bli överlycklig över en suflett i det gröna äppelmönstret, men tror att jag då kommer att måsta beställa ett junior bäddset från danmark för 399dk + frakt vilket jag tycker blir för dyrt.

Klart att man kanske kan köpa ett bäddset och sy flera sufletter och sälja sen, men än så länge har jag inte kommit till skott.

Hur har ni andra med fina katvig sufletter gjort? 
    William 000213, Lowe 070712
  • RååSa BuBBlan

Å nu är jag en millimeter från att beställa en brun bas

Såååå sugen på en!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • MGn

Hej allihopa! Vet att många har beställt dynor från "Ditten Datten" precis som jag. Ville bara avslöja att hon har fått in katvigtyg i rött och grönt, dock ej så mycket så pass på ni som har efterfrågat det innan. Jag har varit snabb och valt en av varje ;)

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 17:50:36 följande:
    Kör dom inte hem den till dörren då?
    Min levererades till dörren. Dock var jag inte hemma så då lämnade de en avi. Det verkar som om man bara får avi om man missar leveransen. Har man ett kollinummer att följa så ser man den ju hela vägen.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-05-19 18:02:18 följande:
    Hoppas dom är snälla då Kör dom den till närmsta postutlämnings ställe annars då?, typ Ica i mitt fall.
    Närmaste företagspost. Så det kan vara bra att veta var det är. Vår företagspost ligger inte där jag i vanliga fall får paket (Vi-butik) utan lite längre bort.
    Älskade Noel
  • madebyinferno
    minhalva skrev 2008-05-19 18:00:04 följande:
    hur mycket tyg behövs det till att sya sufflet till min bugga?
    Ca 2 meter vill jag minnas att det går åt på en höft
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 19:28:56 följande:
    Min levererades till dörren. Dock var jag inte hemma så då lämnade de en avi. Det verkar som om man bara får avi om man missar leveransen. Har man ett kollinummer att följa så ser man den ju hela vägen.
    Fast så är det inte, du betalar ju för att de ska skicka till företagscentret.
    Om posten är snälla så kör de ut ditt paket.Det handlar alltså inte om att missa nån leverans
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-05-19 19:40:43 följande:
    Fast så är det inte, du betalar ju för att de ska skicka till företagscentret.Om posten är snälla så kör de ut ditt paket.Det handlar alltså inte om att missa nån leverans
    Då hade jag väl tur som hade snälla postisar där jag bor. (trots att jag missade när de kom) Tur att de ligger 10 min bort bara. För inte orkar man vänta en dag extra
    Älskade Noel
  • Basic1

Tänkte höra med Er som bor i Sthlm eller kan hjläpa till ändå! Är det någon som vet om det finns det någon butik utanför stan som säljer bugaboo vagnar?

Jag bor i Västerås, här finns ingen butik som säljer buggor, nu ska vi till Sthlm på lördag och jag skulle helst vilja slippa åka in i stan. Vi åker ju alltså från Västerås hållet så gärna om det finns någon butik på den sidan av stan!!

Väldigt tacksam för svar!!

~Våran älskade lilla groda blev en ängel~
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13