• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:28:36 följande:
    Hm...Basen blir då brun... Har ju den cerise toppen, ska införskaffa offwhite sommarsuflett.. Ska jag ta offwhite eller cerise åkpåse då måntro? 
    Båda är snygga men tycker nog Offwhite! Kanske inte så praktiskt dock men jäkligt snyggt!

Sälj lite prylar! Det finns nog folk som är intresserade
    Älskade Noel
  • Acke

Vad skiljer Bugaboss parasoll från "andra" vanliga?

Jag köpte ett vanligt parasoll på Barnens Hus idag och kan inte riktigt förstå vad det är som skiljer det parasollet från Buggans egna..annat än priset och logon... . Har tittat på bilder på nätet och de ser ju ut som vanligt? Ska gå in och kolla i en affär som har Bugaboos imorgon, men tänkte kolla redan nu om det är någon här inne som vet skillnaden?

Har en Cameleon och förstått att man fäster parasollet olika beorende på vilken sort man har...

• loveliva
    jompa skrev 2008-05-19 20:33:20 följande:
    Nä vad då tror du? Han har nog nått den punkten då han slutat lägga sig i för det är väl ingen ide
     Ha hahaha, det har min gubbe också gjort! Slutat lägga sig i, för han hinner inte med i vagnbytena och allt vad det innebär med klädslar å  tillbehör Bra metod att trötta ut dem
  • Duntoffla
    Acke skrev 2008-05-19 20:36:21 följande:
    Vad skiljer Bugaboss parasoll från "andra" vanliga? Jag köpte ett vanligt parasoll på Barnens Hus idag och kan inte riktigt förstå vad det är som skiljer det parasollet från Buggans egna..annat än priset och logon.... Har tittat på bilder på nätet och de ser ju ut som vanligt? Ska gå in och kolla i en affär som har Bugaboos imorgon, men tänkte kolla redan nu om det är någon här inne som vet skillnaden? Har en Cameleon och förstått att man fäster parasollet olika beorende på vilken sort man har...
    Har du ngn bild på ditt från Barnens hus? Vad kostade det? Har det "volanger" eller mer paraplyliknande som Buggans? *många frågor*
    Älskade Noel
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2008-05-19 20:33:20 följande:
    Nä vad då tror du? Han har nog nått den punkten då han slutat lägga sig i för det är väl ingen ide

han muttrar lite men killar man han under fötterna en stund så blir han snäll igen
    jompa skrev 2008-05-19 20:29:51 följande:
    Off white tycker jag
    Duntoffla skrev 2008-05-19 20:34:47 följande:
    Båda är snygga men tycker nog Offwhite! Kanske inte så praktiskt dock men jäkligt snyggt!Sälj lite prylar! Det finns nog folk som är intresserade
    Offwhite e SKETASNYGG, men såååå opraktiskt alltså.. men iofs.. när sjutton har jag varit praktiskt liksom

får fundilera lite tror jag...

Japp, allt goes nu, kan inte spara allt hela tiden *platsbrist*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:44:03 följande:
    Offwhite e SKETASNYGG, men såååå opraktiskt alltså.. men iofs.. när sjutton har jag varit praktiskt liksom får fundilera lite tror jag...Japp, allt goes nu, kan inte spara allt hela tiden *platsbrist*
    Något som skulle vara snyggt är brun bas, offwhite suflett, offwhite eller cerise parasoll och cerise påse
    Älskade Noel
  • leson76

Jag kan inte använda mitt Brip parasoll då fästet är gjort för en rund betydligt smalare "stång" än Bugaboos betydligt kraftigare ovala "stång".

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-05-19 20:45:10 följande:
    Något som skulle vara snyggt är brun bas, offwhite suflett, offwhite eller cerise parasoll och cerise påse
    Hm.. ja ska man köpa två påsar då kanske?  å TVÅ parasoll åxå

Nä, nu får jag bestämma mig HELT... Fyyyy detta blir dyyyyrt Penga mun
  • RååSa BuBBlan
    loveliva skrev 2008-05-19 20:38:13 följande:
     Ha hahaha, det har min gubbe också gjort! Slutat lägga sig i, för han hinner inte med i vagnbytena och allt vad det innebär med klädslar å  tillbehör Bra metod att trötta ut dem
    Ha ha ha

*trötta ut dem*       asg
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:47:09 följande:
    Hm.. ja ska man köpa två påsar då kanske?  å TVÅ parasoll åxå Nä, nu får jag bestämma mig HELT... Fyyyy detta blir dyyyyrt
    Haha...du är hopplös ju! Jag fnular mellan gult eller sand parasoll. Förslag?
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13