• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Ullis B

nu står min nya cam och bara glänser i vardagsrummet. Är så nöjd och hon som skall åka i den är helt galen. Fick henne inte ifrån den. Bara skrek. Hon kommer väl i håg hur det var att åka i en bugga. Har haft en tidigare.
    Blev supernöjd med färgerna, brun bas och offwhite top.

• Duntoffla
    Ullis B skrev 2008-05-19 20:49:51 följande:
    nu står min nya cam och bara glänser i vardagsrummet. Är så nöjd och hon som skall åka i den är helt galen. Fick henne inte ifrån den. Bara skrek. Hon kommer väl i håg hur det var att åka i en bugga. Har haft en tidigare.Blev supernöjd med färgerna, brun bas och offwhite top.
    Snyggt!
    Älskade Noel
  • Kajsan
    Angelinah skrev 2008-05-19 20:28:36 följande:
    Hm...Basen blir då brun... Har ju den cerise toppen, ska införskaffa offwhite sommarsuflett.. Ska jag ta offwhite eller cerise åkpåse då måntro? 
    Jag har beställt en offwhite sommarsuflett, den kommer bli skitsnygg till både cerisa och bruna stolsklädsekn.
    Men framförallt till min hemsydda denim
  • lycra

Någon som använder bugaboos ståbräda & vet hur man fäster den? För visst kan man fästa den uppåt så man slipper ha den körandes när den inte används? Fick nämligen ingen bruksanvisning med när jag köpte den

• ängeln83

Ser att det pratas åkpåsar här, fundilerar på om det behövs eller ej?
    Hur långt upp i åldrar har ni använt åkpåse? Liam kommer ju vara runt 20 månader när det blir dags för åkpåse igen.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • loveliva
    lycra skrev 2008-05-19 20:58:38 följande:
    Någon som använder bugaboos ståbräda & vet hur man fäster den? För visst kan man fästa den uppåt så man slipper ha den körandes när den inte används? Fick nämligen ingen bruksanvisning med när jag köpte den
    Det är någon här inne som har en bra beskrivning, men kommer inte ihåg vem Generad
    Jag har brädan, men kan ändå inte förklara hur man fäster den på bästa sätt då det brukar vara mannen i huset som gör det då jag tappar tålamodet
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-05-19 21:02:57 följande:
    Ser att det pratas åkpåsar här, fundilerar på om det behövs eller ej?Hur långt upp i åldrar har ni använt åkpåse? Liam kommer ju vara runt 20 månader när det blir dags för åkpåse igen.
    Jag had eingen åkpåse till min gosse vintern som var, han var då 20 mån. Här i södra delen av Sverige är det ju så blaskigt å slaskigt så inge vidare att stoppa ner stövlarna i en fin åkpåse.
    Men är ju smidigt å ta av skorna å sen ge sig iväg på promenad, då håller sig nog fötterna varma också, om de typ har raggsockor eller nåt på fötterna.

OJ! Blev ju nästan en hel bok om åkpåse eller ej
  • ängeln83
    loveliva skrev 2008-05-19 21:06:41 följande:
    Jag had eingen åkpåse till min gosse vintern som var, han var då 20 mån. Här i södra delen av Sverige är det ju så blaskigt å slaskigt så inge vidare att stoppa ner stövlarna i en fin åkpåse.Men är ju smidigt å ta av skorna å sen ge sig iväg på promenad, då håller sig nog fötterna varma också, om de typ har raggsockor eller nåt på fötterna.OJ! Blev ju nästan en hel bok om åkpåse eller ej
    Bor också i södra Sverige och här blir det ju knappt nån vinter, o så fall får man ju plocka av skor/stövlar hela tiden...hum, får nog fundilera lite på den.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • Fröken Småland
    loveliva skrev 2008-05-19 21:04:00 följande:
    Det är någon här inne som har en bra beskrivning, men kommer inte ihåg vem Jag har brädan, men kan ändå inte förklara hur man fäster den på bästa sätt då det brukar vara mannen i huset som gör det då jag tappar tålamodet
    *sträcker upp handen*

Kika in i mitt galleri, där har jag bilder på hur man sätter dit ståbrädan.
    lycra skrev 2008-05-19 20:58:38 följande:
  • Kajsan

Här är nåns beskrivning av montering av ståbräda:

Ta dem svarta och tryck in dem på den tjocka pinnen som går från stort hjul till storthjul

Placera dem så långt i du kan på den svarta plasten (fästet har 2 skåror och plasten har två utstående delar som ska glida in i skåran). När du tror att de itter så pressa in dem ännu mer och när du pressat in dem tillrckligt gör det igen

Sen lägger du chassit på sidan på glovet och skjuter in de svarta utstående delarna under de

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13