• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    sofie3 skrev 2008-05-22 12:29:51 följande:
    nu finns bild i mitt galleri!såå fint.kanske nån vill lägga in bilden i bildtråden?!
    Åhh va fin, kan lägga in den åt dig Undra om min oxå har kommit, fick en avi nyss
  • RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-05-22 12:34:58 följande:
    HejSnabbt mätt för jag ryggstödet till 57-58 på beeKram
    Fick en sån fiiiiiiin bas idag

tank jo!!! 
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • thj
    Angelinah skrev 2008-05-22 12:37:38 följande:
    Fick en sån fiiiiiiin bas idag tank jo!!! 
  • Stargirl
    Angelinah skrev 2008-05-22 12:33:40 följande:
    Ja, det finns en del "måsten" med Buggan öh Jag MÅSTE ha offwhite till detta nu!!!
    mmmmm vad snyggt till det bruna.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Krokodil
    martina78 skrev 2008-05-21 21:39:37 följande:
    Jag är nöjd med brädan och pallen. När jag fäller vagnen får brädan sitta kvar med stolen plockar jag av, bara att lyfta av - inga skruvar lr så...Har både buggans bräda och buggyboard maxi buggans är jobbig att gå bakom för man få gå lite brebent pga av hjulet, tror den har lite fjädring och det största plusset är nog stolen, lite krånglig att ta av men upphängningen fungerar bra, stor yta att stå på för barnet (strl 39 får plats )...Buggyboarden är ju lättare att gå bakom eftersom det är två hjul att gå mellan plus att den är relativt hög så man slår inte i fötterna allt för lätt, lätt att fästa upp och bara att klicka av när man inte vill ha den med, mindre yta att stå på för barnet men räcker gott och väl för min 2,5åring, ingen fjädring tror jag...Summan blir väl att jag egentligen gillar buggtboarden bäst men kör buggans egna pga stolen Hoppas du fått svaren du söker annars får du gärna fråga mera
    Tack för svaret! Jag funderar ju på buggans egna eller KiddyBoard Maxi. Den har ju annan form, men är ju från samma tillverkare som BuggyBoard. Har inte sett den på riktigt, men tror du (eller vet någon annan) om den har större ståyta än BuggyBoard utan att ta mer plats framför fötterna? Känner att mittenhjulet bak på Bugaboos egna bräda kan vara knöligt att som du säger gå bakom. Men tycker du att upphängningsremmen på styret som BuggyBoarden (och samma för KiddyBoarden) har stör? Typ är ivägen för skötväskan eller är krånglig att fippla med? Buggans hängs ju upp utan rem på styret, tänker om det är bättre?

Åh, vad svårt! Är ju frågan om man ska beställa pallen, då är ju valet givet. Annars är det inte lika lätt...
  • oOrosamarängerOo
    Angelinah: Hur många toppar och baser har du?
  • medea08

Ååååh, beslutsångest!! Man skulle skaffat en svart emmaljunga, tänk vad enkelt det skulle vara att slippa ställas inför så många omöjliga val!

Svart bas, och vilken suflett? Röd eller offwhite (eller något annat...)?!

• RååSa BuBBlan
    Stargirl skrev 2008-05-22 12:41:47 följande:
    mmmmm vad snyggt till det bruna.
    Ja, å till Katvig dynan åxå!!  *mums* Räcka ut tungan
    SooJuicy skrev 2008-05-22 12:43:37 följande:
    Angelinah: Hur många toppar och baser har du?
    Inte så många inte

bas: orange/grå/brun (sanden flyttade)
    top: orange/rosa/svart (gul flyttade)
    åkpåse: orange (gul flyttade)

men jag SKA ha offwhite
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • oOrosamarängerOo
    Angelinah skrev 2008-05-22 12:47:22 följande:
    Inte så många inte bas: orange/grå/brun (sanden flyttade)top: orange/rosa/svart (gul flyttade)åkpåse: orange (gul flyttade)men jag SKA ha offwhite
    Så den gula flyttade ut, den som va så fin... "godisguggen"
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13