• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    AnniPanni skrev 2008-05-22 12:11:35 följande:
    hihi jag vågar inte ens sätta min snart 4 åring i Buggan - hon är 116cm lång o 20 kg vette tusan om vagnen håller för det
    Oj, så olika det är. Min 5½-åring är 110 cm och 18kg, får plats i buggen hur bra somhelst.
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2008-05-22 12:14:22 följande:
    Åh, tack, nu gick det, tog loss ur plast grejset för hand.Ska man låsa det sen på nåt vis? För nu typ om jag trycker ner handtaget så åker ju vagnen ihop.
    de låses när ramen är monterad
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • AnniPanni

Visst kan man bara köpa sufletten? Vill alltså inte ha hela toppklädseln utan bara en rosa suflett (älskar iof rosa men det känns nästan lite too much med hela toppklädseln i rosa, rosa skip hop o rosa parasoll o den att barnet nästan uteslutande har rosa på sig )

Hade tänkt att shoppa en massa nytt till buggan men det får nog vänta ett tag. Skulle ju sälja min UJ men jag kan inte *s* Dealen men mannen var ju UJ bort o klädslar in men njae UJn stannar ett tag till. Men en ny sommarsuffla, en rosa suffla o UV skyddet blir det ju ändå.

• Stargirl
    AnniPanni skrev 2008-05-22 12:11:35 följande:
    hihi jag vågar inte ens sätta min snart 4 åring i Buggan - hon är 116cm lång o 20 kg vette tusan om vagnen håller för det

Sonen väger 17 kg dvs maxvikten för en Bugga men de är ju testade för mer om det skulle vara kris.
    Han är 110 lång. Så inte jättelång men heller inte under kurvan.

Men han har inte åkt vagn sedan han var runt 3 år.

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Borse från hans knasiga min och ögonen *s* inte den bästa bilden. Här nedan sitter han i en standard duo vagn.

En Hesba som är stadard stor om man jämför med Emmaljunga, Brio etc.

*~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Stargirl skrev 2008-05-22 12:20:23 följande:
    Borse från hans knasiga min och ögonen *s* inte den bästa bilden. Här nedan sitter han i en standard duo vagn. En Hesba som är stadard stor om man jämför med Emmaljunga, Brio etc.
    Men, va lite hesban ser ut
  • Stargirl
    ANgelina: Shit vad snyggt det var med brun/orange....måste genast byta tillbaka till den kombon. Har den orange nånstans i förrådet....
    Har kört brun/brun så länge nu att jag tröttnat.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2008-05-22 12:22:08 följande:
    Men, va lite hesban ser ut
    Knasigt lr hur.....han får inte plats att sitta, han kommer inte ur vagnen utan hjälp och får inte plats under sufletten lååååånga vägar. Att lägga sig ner vore ju bara farligt. Han skulle trilla ut på huvudet
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Ser ni hur mycket gladare min son är i Cameleon VS hesban *asg*

Maken brukar skoja att när dottern inte vill sova i Hesban att hon är sur för att hon måste sova i en så ful och blekt vagn *s* Jag tänkte ta den till dagis en gång då hon sov. Maken blev helt häpen och tyckte att jag var galen. Ska man lägga en förmögenhet på en vagn och sen ska man få skämmas när ungen åker i en sketaful Blocket vagn som dessutom är blekt..... *asg* jag fick snällt flytta över dottern i sin Cam.

*~Bugaboo RULES~*
  • RååSa BuBBlan
    Stargirl skrev 2008-05-22 12:22:16 följande:
    ANgelina: Shit vad snyggt det var med brun/orange....måste genast byta tillbaka till den kombon. Har den orange nånstans i förrådet....Har kört brun/brun så länge nu att jag tröttnat.
    Ja den va riktigt snygg!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13