• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-05-21 23:04:09 följande:
    Om ens Bugga Cam "knarrar/knakar" lite i själva navet/fästet, är det dags att smörja ngt då eller blir de såna efter ett tag? Är rädd att ngt gått sönder på något sätt.
    Jag puffar lite för min egen fråga. Någon som har samma "problem"?
    Älskade Noel
  • Emmsan

någon som har en 08?? skulle behöva fråga en liiiiten sak ;)

• Fru Indosaurie
    Duntoffla skrev 2008-05-22 09:49:33 följande:
    Jag puffar lite för min egen fråga. Någon som har samma "problem"?
    jag förstår inte riktigt vart du menar.. där man pluppar i sittdelen eller?
    Där sprayar vi med silikonspray.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-22 09:50:29 följande:
    någon som har en 08?? skulle behöva fråga en liiiiten sak ;)
    Min är köpt 08 men har 07-chassi. Menar du med chassi från 08?
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 09:52:11 följande:
    jag förstår inte riktigt vart du menar.. där man pluppar i sittdelen eller?Där sprayar vi med silikonspray.
    Ja, själva fästena under där man klickar i.  Där handtaget fästs liksom. Det knakar där.(hur svårt ska det vara att förklara... ) Kan man köpa silikonspray någonstans? Har inte deras servicekit.
    Älskade Noel
  • Fru Indosaurie
    Duntoffla skrev 2008-05-22 09:57:29 följande:
    Ja, själva fästena under där man klickar i.  Där handtaget fästs liksom. Det knakar där.(hur svårt ska det vara att förklara... ) Kan man köpa silikonspray någonstans? Har inte deras servicekit.
    det finns på clas ohlson.
    Finns även på mackar och matbutiker men där hittade vi ingen med munstycke så att man kan få in i små öppningar.
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Emmsan

ja det måste va et 08 chassi. :) min fråga är tjejen jag som jag ev ska köpa en 08 av säger att om man drar HÅRT så glider handtaget på båda sidor ska det va så??? så det inte är standard felet?

• Duntoffla
    Fru Indosaurie skrev 2008-05-22 10:02:59 följande:
    det finns på clas ohlson. Finns även på mackar och matbutiker men där hittade vi ingen med munstycke så att man kan få in i små öppningar.
    Tack! Då ska jag kolla där. Känns onödigt med ett kit. Hoppas att det hjälper mot knaket och att det är det som är felet.
    Emmsan skrev 2008-05-22 10:03:24 följande:
    ja det måste va et 08 chassi. :) min fråga är tjejen jag som jag ev ska köpa en 08 av säger att om man drar HÅRT så glider handtaget på båda sidor ska det va så??? så det inte är standard felet?
    Va? Det låter ju inte så bra.
    Älskade Noel
  • Emmsan

hm nä men hon säger att det blir so eftersom det bara är clips som  håller fast det.. alltså hon menar HÅÅÅÅRT ;)

• Kajsan
    Satu skrev 2008-05-22 06:14:27 följande:
    Jag vet att den här frågan har varit uppe många gånger förut men det är ju som bekant svårt att bläddra i en tråd med nästan 1000 sidor...Ni som bytt till sittdelen tidigt, när gjorde ni det och varför? Jag känner att min tös börjar bli så stark och nyfiken att jag snart skulle kunna testa. Jag märker att hon trivs inte så bra i liggdelen längre, hon vill SE! Hon är 3 månader och när vi var på 2månadskontroll och hon låg på mage och såg ut att hon ska börja krypa snart sa läkaren att det är fenomenalt eftersom det är 6-månader gamla barn som är så starka.Vågar jag?
    Samma här, jag bytte när min dotter var 2 mån, för då satte hon sig upp själv och läkaren sa att hon var som en 6 månaders.
    Man kan ju använda liggläget på sittdelen, den är nästan bättre än liggdelen oavsett eftersom den är skålad.
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-05-22 10:11:10 följande:
    hm nä men hon säger att det blir so eftersom det bara är clips som  håller fast det.. alltså hon menar HÅÅÅÅRT ;)
    Jag har ju ett sånt chassi med snäppfästen (clips) och mitt glider inte. Inte ännu i alla fall. (det är förvisso ett 07 men det är samma chassi. dvs inte med de gamla vreden)

Måste ner och testdra igen tror jag...
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13