• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-14 21:12:17 följande:
    Menar du en Cameleon-sufflett? Tveksamt, Geckons sufflett är jättemycket mindre. Inte ens på Frogen sitter Cameleons sufflett riktigt bra utan att man byter till Cameleons sufflettfästen. Enda lösa suffletten som finns att köpa till Gecko är solsuffletten, men den är å andra sidan riktigt snygg!
    Hitta en orange å silver sån! Men det blir silver är inte mkt för orange...
    Men va tusan då ;( Det är ju samma regnskydd tänkte att det var samma suflett nästan oxå då ;( Kan ingen testa?? haha är det ingen som syr gecko sufletter?
    Min familj är finast
  • Fröken Småland
    Bellahhh skrev 2008-03-14 21:18:15 följande:
    Hitta en orange å silver sån! Men det blir silver är inte mkt för orange...Men va tusan då ;( Det är ju samma regnskydd tänkte att det var samma suflett nästan oxå då ;( Kan ingen testa?? haha är det ingen som syr gecko sufletter?
    Orange? Nej, har du inte tagit miste nu?

Har inte hört om någon här i tråden som syr Gecko-suffletter. Var lite försiktig bara så det inte verkar som du raggar för då kan vi få trubbel här i tråden .

Du är verkligen ett typexempel på hur farligt det är att hänga i den här tråden . Hur länge har du haft din Gecko nu, tre dagar? Och redan jagar du ny sufflett och åkpåse... Usch, dra dig ur medan tid är . Annars kommer du sluta som oss andra, lönen går direkt till Bugaboo... Jag inventerade min Bugaboo-låda idag. Helt sjukt. Och då köpte jag två nya toppar idag som jag inte fått hem ännu. Finns det någon Betty Ford-klinik för det här missbruket?
  • Lille Mammsen
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-14 20:51:04 följande:
    Gokväll brudar!Va kan man begära för en egensydd suflett tror ni?
    SUPER SNYGG!! Denna skulle man ej säga nej till....men passar väl ej på gecko!?
  • Lille Mammsen
    mamma2003 skrev 2008-03-14 21:12:17 följande:
    Menar du en Cameleon-sufflett? Tveksamt, Geckons sufflett är jättemycket mindre. Inte ens på Frogen sitter Cameleons sufflett riktigt bra utan att man byter till Cameleons sufflettfästen. Enda lösa suffletten som finns att köpa till Gecko är solsuffletten, men den är å andra sidan riktigt snygg!
    vart kan jag se denna sol sufflett??
  • Lingali

bee´s väska kanske ? ;P
    [/citat]

Har kollat på den men gillar den inte riktigt...Vill ha nåt lite roligare som sitter bra på och som är tillräckligt stor att rymma flaskor, blöjor, ombyte, mat osv
    Fler förslag?

• Bäbbemaggen
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 21:34:49 följande:
    SUPER SNYGG!! Denna skulle man ej säga nej till....men passar väl ej på gecko!?
    Hoppas du inte frågar mej - ja ha iiiingen aning
  • RååSa BuBBlan

Hm... ang åkpåse..

Min skrutta e ju snart 16 månader, kommer jag behöva åkpåse till hösten? Hon fyller 2 i November..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Bellahhh
    mamma2003 skrev 2008-03-14 21:24:47 följande:
    Orange? Nej, har du inte tagit miste nu? Har inte hört om någon här i tråden som syr Gecko-suffletter. Var lite försiktig bara så det inte verkar som du raggar för då kan vi få trubbel här i tråden .Du är verkligen ett typexempel på hur farligt det är att hänga i den här tråden . Hur länge har du haft din Gecko nu, tre dagar? Och redan jagar du ny sufflett och åkpåse... Usch, dra dig ur medan tid är . Annars kommer du sluta som oss andra, lönen går direkt till Bugaboo... Jag inventerade min Bugaboo-låda idag. Helt sjukt. Och då köpte jag två nya toppar idag som jag inte fått hem ännu. Finns det någon Betty Ford-klinik för det här missbruket?
    men jag har varit Uj freak innan och har haft typ 7 vagnar, noah är 1,5 år hahahaha så det är redan försent... ;P
    Jodå orange finns en på babytrader ! Kolla in!
    Ja tur att jag inte köpte en cam då hade jag haft alla färger...Såg den nya limited...OMG! Och nu så vill jag ha en Bee också.... Men jag har ju en Quinny zapp hemma också...HAHAHA jaa jag e redan skadad för länge länge sen :)
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 21:36:59 följande:
    vart kan jag se denna sol sufflett??
    Babytrader!! Hur går det gumsan?
    Min familj är finast
  • Lille Mammsen
    Bellahhh skrev 2008-03-14 21:45:44 följande:
    Babytrader!! Hur går det gumsan?
    går bra....har en kartong i hallen!!!
  • Bellahhh
    Lille Mammsen skrev 2008-03-14 21:49:12 följande:
    går bra....har en kartong i hallen!!!
    Jaaaa !!!!