• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-14 23:58:01 följande:
    Tack snälla du för supersnabbtsvar på Fredagmidnatt *Gnuggar ögonen & Ler*JASSÅ, finns den, är den alltså samma som i canvasen? Ja måste juh fråga för ja blir såå glad Tjohoo  :-P
    Det är samma skilljer ju lite pytte då det är olika matrial om man tittar supernoga

Kramizz
  • miiillan
    eliiin87 skrev 2008-03-14 23:59:26 följande:
    tack för hjälpen :) det blev en sväng till knodd i sollentuna.. är övertygad nu att bugaboo är vagnen för mig. fast eftersom det är två timmars bilfärd till närmaste affär så tror jag att vi tänker beställa från babytrader.. ni har väl mestadels bra erfarenheter därifrån??så nu har jag bara det svåraste kvar... FÄRGEN hihi
    japp!!! babytrader är kanon att beställa ifrån! speciellt med 50 euro rabatten
    längtar till våren!!!
  • Bäbbemaggen
    thj skrev 2008-03-15 00:00:54 följande:
    Det är sammaskilljer ju lite pytte då det är olika matrial om man tittar supernogaKramizz
    Super, sista frågan då
    Ska man beställa på er hemsida lr ringa till er om man vill ha den så fort d bara går? =)
  • imsa
    thj, försöker hitta varukorgar i din shop, men hittar inga? är jag blind?

och om man har en röd canvas som är tvättad och som är från 2007 hur blir det om man köper en ny korg färgmässigt alltså? om det skulle skilja kanske det iof inte gör så mkt färgerna kommer ju inte intill varandra...?
    ♥ nu är hon här ♥
  • Bäbbemaggen
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:02:13 följande:
    Super, sista frågan då Ska man beställa på er hemsida lr ringa till er om man vill ha den så fort d bara går? =)
    Jag igen...........................................................................

Finns parasollet i "nya" Rosa mä?
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:02:13 följande:
    Super, sista frågan då Ska man beställa på er hemsida lr ringa till er om man vill ha den så fort d bara går? =)
    Hemsidan faktiskt då blir det avbokat bums till dig
    Kramizz
    imsa skrev 2008-03-15 00:02:32 följande:
    thj, försöker hitta varukorgar i din shop, men hittar inga? är jag blind? och om man har en röd canvas som är tvättad och som är från 2007 hur blir det om man köper en ny korg färgmässigt alltså? om det skulle skilja kanske det iof inte gör så mkt färgerna kommer ju inte intill varandra...?

Tror att de finns om du söker på varukorg på sidan,ingen fara på färgen den ska vara den samma även efter tvätt..

Kramizz

• Bäbbemaggen
    Mmm, fast det finns bara en ROSA att välja, vikken får jag dårå? 
  • thj
    Bäbbemaggen skrev 2008-03-15 00:09:12 följande:

Skriv i medl att du vill ha den nya ((dåigt skött av webmaster på kidzGenerad))

Tror att det kommer in på måndag
    Kramizz

• Bäbbemaggen
    thj skrev 2008-03-15 00:11:52 följande:
    Skriv i medl att du vill ha den nya((dåigt skött av webmaster på kidz)) Tror att det kommer in på måndagKramizz
    Då gör jag så... Lägger du den på lådddan t Norrland under helgen då? *Blink*

Skämt & sido.  Tack snälla för din hjälp!  ´´Beställer´´
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13