kjejsarsnitt?
Jag vill hemskt gärna göra kjejsarsnitt ist för att födda vaginalt, jag är så himmla rädd för att födda vaginalt, tror någon att man kan få göra KS ist för vaginalt?
Jag vill hemskt gärna göra kjejsarsnitt ist för att födda vaginalt, jag är så himmla rädd för att födda vaginalt, tror någon att man kan få göra KS ist för vaginalt?
Är du rädd att föda vaginalt så ska du inte föda vaginalt, du får säga det på sjukhuset att du verkligen inte vill föda på det viset.
Men läs på om allt som har med kejsarsnitt att göra och som har med naturlig förlossning att göra!
Du får väl en bm när du skriver in dig.
Du får ringa mödravården och berätta att du är gravid och vill ha en tid för inskrivning...
Mja jag tyckte det var det absolut värsta för att vara ärlig MEN sist tog det 3 minuter! Vilket är över på ett kick och såå värt det!
Ring mödravårdscentralen o berätta att du fått ett plus! Sen ger dom dej en tid då du ska skrivas in i systemet o det blir journalfört att du väntar barn. Oftast får du en tid vid vecka 9-10. Jag tycker inte du ska oroa dig för förlossningen än. Ta det med barnmorskan när du får tilldelad en vid inskrivningen.
Lycka till!