Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

Små silla simmar i stim

jaha nu fattar ja avd de är

• Calylite

Madde: Torsdag 22/5
    Donna: Lördag 24/5
    Jane: Lördag 24/5
    Rullis: Onsdag 26/5
    Caly: Onsdag 28/5
    Eli: Lördag 24/5
    Vickevire: Söndag 25/5
    Vero: Söndag 25/5
    Sol: Söndag 25/5
    Thette: Måndag 26/5
    Tania: Tisdag 27/5

sådå

• Calylite

kan ni hjälpa mig att se de positiva i detta.
    Gick ut för att få ett kort ja tänkte ge farmor. över 90 bilder och EN vart helt jävla perfekt, EN vart suddig, ja gissa vilken *mutter* Ska fixa de i PS men ändå, riktigt irriterande, bajskamera kan gå och skrotas

• Calylite

äää RÖVBALLE heter de juuu, hajjarueller

• Calylite

du fick till även det, puss på dig

Tania skrev 2008-05-22 13:17:44 följande:
    Det positiva med det är att det spelar ingen roll vilken kvalitet fotot är i för farmor kommer att bli överlycklig vilket som!!!!!
  • Calylite

men om man är en optimistisk pessimist då?
    Allt kan inte gå mer än åt helvete, och när de gör de så har man ju varmt året om ändå där nere i fanskapet?

• Calylite
    Tania skrev 2008-05-22 14:45:29 följande:
    Dog tråden eller??
    mä snäll du är som skriver de precis efter ja kluddrat
  • Calylite

akuten har verkligen tappat de där med hela poängen i ordet "akut"
    Men så har vi alla folk (typ de ja umgås med) som åker in storakut för lite fluss, eller måste till läkaren så fort de blir lite förkylda, Alltid lika störigt, vore de inte för sånna som dem hade ju du donna kommit in bra fortare

• Calylite

Skickar massa styrkekramar till er, tänker på er hela tiden!

maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
  • Calylite
    Donna69 skrev 2008-05-28 05:17:06 följande:
    används hemlighuset längre förresten???jag kommer inte in.....
    jag är inne då och då
Svar på tråden Små silla simmar i stim