• Tania

Små silla simmar i stim

weeeeeee.... jag kommer att bli såå snygg tack vare Elinor!!!!!!! 

Thanx babe!!!!

• Tania
    Donna69 skrev 2008-05-02 21:11:06 följande:
    Heeeeeej!!!!!!
    Vi saknar dig
    När slutar du??
  • Tania

JAg känner mig som en stor hink med ont.

Allt värker.
    *tycker synd om mig*
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-04 19:21:14 följande:
    *gosi goooooos* *börjar paketera wii fit så fint så fint...*
    åh va du är snäll!!!
    Jag vet inte när jag kommer och hämtar det... Micke säger NUUUUUU.... men jag är så himlans död just nu. Och så måste jag hämta pizza också... 
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-04 20:45:53 följande:
    hooohoo..Tania vad har du gjort som är så död??Idag har vi kalas dagen kång känns de som... Towa hade kalas för sina kompisar idag.. lek och stoj..lite bårk och lite så.. som sig bör..Sennär de var över och det var kväller så kom min mamma & pappa för att gratta de andra födelesdagsbarnet.. Vi käka mat och sen lite kaffe o glass på de..Mormor hjälpte Towa att bädda med sitt nya påslakan hon fått i present idag av Maria,Danne, Zeb, & alle.. Som hon tyckte var de allra allra bästa presenten.. sÅ nu sover min spidertjej sött....
    Jag har jobbat från 8-18 och suttit sammanlagt 30 minuter... dööööööööd!!!
  • Tania

När era barn börjar på dagis och ni börjar jobba... HUR ska ni jobba?

Jag tänkte mig mån-fre 8-14 och sen valfri helgdag 8-18
    På så sätt slipper Charlie vara på dagis så länge om dagarna... Micke lämnar kl 9 och jag hämtar kl 14 ca....
  • Tania
    Vos skrev 2008-05-04 21:01:49 följande:
    Jag jobbar ju rullande schema 7-15 eller 7.30-16.30Ca fyra dagar i veckan helg som vardag.Så jag vet inte än hur han kommer gå på dagis.PE jobbar ju sent varannan vecka oxå.......
    Men jobbar du fyra dagar och är ledig X dagar och sen fyra dagar igen... men hur många dagar är du ledig mellan jobb?
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-04 21:05:02 följande:
    Nä inge badkar! vill ha, men karln vägrar gå med på mina inredningsplaner hehe...åh, massage skulle va toppen. eller gå till en kiropraktor men det får man la inte när man är gravid?skule behöva rycka ut ryggraden...problemet med massage är att jag är så sjukt kittlig, dom ggr jag har gått har ja bara legat å spännt mig å typ ryckt å as garvat haha....gick på akupunktur när ja vänta sam å det hjälpte! men jag har fan ingen tid och gå. jag har juh han hela dagarna sen hämta saga kl.14 å karln är inte hemma förens efter 17.och då har juh dom slutat jobba oxå..så pissigt.
    Då frågar man sina sillbrudar om hjälp så kommer vi och är barnvakt!!!
Svar på tråden Små silla simmar i stim