Vos skrev 2008-05-09 20:23:23 följande:
JA fy och usch.En kompis till mig råkade ut för det oxå!!!HAns biologiska pappa hade han aldrig träffat för han ville inte.Så hans mammas nya man adopterade honom.Helt plötsligt ringde det på telefonen och då hade hans biologiska farfar dött och han var enda arvingen.Så han fick ju rensa ur hans lägenhet och ta hand om begravning och allt plus att han ärvde 800 000:-så det var ju både på gott och ont.Det var fint att dom fixade begravning och sånt tycker jag
Jo... Kjelle hade en lght och inga skulder.
Lägenheten skulle jag vilja släppa Elinor lös i och sen sälja den för nu är den såååå nergången. Men på ett bra område.
Begravningen gav jag som förslag till Micke att han skulle se till så att Kjelle hamnade på samma ställe som hans bror och hans mamma. Resten vet jag inte hur vi ska göra för Kjelle hade liksom INGA bekanta alls vad vi vet. Jag sa att man kunde ha en öppen begravning och en annons i tidningen ifall någon känner honom och vill komma.
Men i slutändan kommer vi få en slant i alla fall... och för hans skull så var det nog bättre att han fick gå bort istället för att leva det liv han levde.
Så visst... tur för oss... men trist att vår tur är pga någons otur.
jag sa till Micke att om vi får ut nåt av det så skickar vi hans mamma utomlands för en del av pengarna... det var ju ändå pappan till hennes barn.