• Tania

Små silla simmar i stim

madeleine78 skrev 2008-05-10 00:06:22 följande:
    aahh skönt de.. annars är jag rätt bra på att svamla till de...
  • Tania

jahapp... så har man jobbat hela dagen... inomhus... med en massa maskiner som spyr ut en massa varm luft. SOM ATT JAG BEHÖVDE DET!!!!!

Shiiit alltså va varmt det var på jobbet.
    Efter jobbet åkte jag och hämtade Melle och så hämtade vi kusin Emil. Åkte till godisaffären där vi plockade godis för 157kr
    Sen köpte vi pizza och åkte hem.
    Nu sitter killarna med sina godisskålar och tittar på tv. Micke är på Maxi och ska köpa en film som killarna kan titta på sen. Förhoppningsvis håller de sig lugna och somnar sött. Men risken finns att de får värsta sockerkicken och lever rövare hela natten hahahahaha
    Det är första gången Emil sover över hos en "kompis" så det är lite speciellt.
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-10 20:49:00 följande:
    hej halloj go´kväll i alla stugor... här har vi med vart ute dagen låååång.. jag har setat/legat i solen...kidden sKiter rätt stort i mig när mormor och morfar kommer omkring... De har lekt hela dagen.. promenixt med wille... fixat pic nic i trädgården med Towis.. allt för mina små barn som bara njuter.. riktiga utebarn har jag fått.. =) Hem igen till kvällen.. med lite mat och dona och se lite tv.. och nu sussar dom sött i sina sängar sedan länge tillbaka.. de är tröttsamt att vara i farten dagen lång..Åååå var är ni mina vänner... ??? i need jooo..
    Jag är här... trött som få men vid liv i alla fall....
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-10 21:16:59 följande:
    aahh så härligt! att du är vid liv ialf... men trist att du är ack så trött... *fniss*
    Ungarna är tysta där uppe så jag är nöjd... hoppas att det håller i sig
  • Tania

Infoooormer...... bla bla bla bla bla..... i lick you boom boom down... trallla lalal lal alla....

• Tania

Finns det nåt sätt att flytta fram mensen när man har kopparspiral?

Jag har använt såna där piller förut men då hade jag inte spiral
Svar på tråden Små silla simmar i stim