• Tania

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-05-06 21:18:38 följande:
    Men fy TaniaHade jag bott närmre hade jag kommit och kramat dig irl.(((kram)))
    Tack!!
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-06 22:10:58 följande:
    BRA med Aktivitet för din mamma. Hoppas att hon får någon som hon gillar att vara med. Å någon som kan aktivera henne på rätt sätt... Å som ni gillar!!Är det ledsagarservis eller vad är det som kommer?? Simning är toppen Kan ni basta och ta hand om er efter Toppen!!Å massor med peppning till dig!!
    Det är från hemtjänsten
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-06 22:30:40 följande:
    Å vänta...Har en hjärnskada...... vadå vad ska hemtjänsten göra där... TELL ME....
    Hon ska mest vara sällskap... göra saker tillsammans... plantera blommor, baka, laga mat, åka och handla... såna saker.
    Mamma gråter ju så fort pappa åker hemifrån för att hon säger att hon är ensam. 
    Det ska inte vara någon som kommer hem och städar så som jag trodde hemtjänst var.
  • Tania

Hejsan.... va trevligt ni verkat ha idag....

Själv har jag legat i min säng alldeles ensam Charlie har sovit lääääänge på förmiddagen sen har han varit gnällig.
    Var hos Eli och hämtade wii fit sen ner på stan för att jaga bikini.
    Guess what!!?
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-07 18:36:58 följande:
    hunnit prova än? no bikini?
    Jag har skrivit in mig i alla fall och jag är överviktig fast jag har en Wii-ålder på 28!!!! hahahaha Mickes ålder var 51!!! *fniss*
    Och JO TVÅ toppar hittade jag men däremot har jag ändrat stl till 70G!!!!!!
    GiantBoobies!!!!
    Nu ska jag dansa vals med golvmoppen sen hem och träna wii!!
    Tack igen gulle-Elin!
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-07 19:47:40 följande:
    Tania: När du är så där ensam i din säng.....kasta iväg ett mess...det är väl alltid någon som kanske gör nått....slipper du ha så trist...Även fast jag älskar att ligga i sängen...
    Jo jag får väl ta och göra det så jag inte missar nåt
  • Tania

Weeeeeeeeee!!!!!

Jag har kört 40min wii och är helt slut.
    Fan va kul det är men svårt som sjutton. Jag har liksom NOLL balans
    Inte så lätt heller att vara seriös när man har en snäll man som ligger och halvdör av skratt i soffan bakom
    Picture this.... Tania, vig som ett kassaskåp,  står och gör solhälsningen i en alldeles för stor tunika
    Jämen... fit ska jag bli!
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-09 10:21:04 följande:
    Jag sitter här ensam o sviken av mina vänner Trodde jag skulle vara med o leka idag men preggot o tvättbjärnen bara drog.BRA POLARE!!!IT´S ALL LÖÖÖÖVE Hoppas ni hade det bra brudar
    Ni har en egen liten outsideklubb ni... jaha... kul... tack för informationen... och inbjudan...
Svar på tråden Små silla simmar i stim