Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

maria1978 skrev 2008-04-29 17:24:24 följande:
    OJJJ Alexander hade långa fingrar!!Skulle säga till dig mammsen... att jag oxå låg öer trockis sträket... Men när vi var på tillväx ul i måndags så sa bm där att magen är stor men bebisen inte så där super stor. Då 2.8 +-5% Har sam och saga vart stora eller??
    okej! hoppas bara ja har en stor livmoder endå dah hehe..

Både saga å sam har vart ganska stora, saga vägde nästan 3 kg och hon va 1 månad för tidig, och sam vägde nästan 4.2 kg...
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-04-29 18:28:57 följande:
    Ja men då har dem ju vart rätt så stora. Jag skulle räkna med en bebis i Alexanders vikt sa hon... Men det är ju inget dem kan utlova riktigt... Svårt att mäta när man gått så långt.
    okej! hur stor va han?

är sf-måttet fortfarande stort nästa gång ja kommer dit ska ja fråga om tillväxt-ul..
  • mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-04-29 19:30:44 följande:
    o theresa!!!ASGnu har tand nr 7 ploppat fram!! bara sådär!!!!!!!!!
    7?? jävlar...sam har sin 6 fortfarande...
  • mrsbygg
    Vos skrev 2008-04-29 19:37:48 följande:
    När jag skulle få Robin hade jag sf-mått på 34Och tillväxt på ja va fan var det....Typ 28 %HAHAHAHASka kolla upp det sen.Han vägde ju 4875g och kom tre dagar före bf
    men va d skiljer....jag hade sf.mått 37 med sam i v.39...
  • mrsbygg

hoj hoj..

me så död....nu får sam börja sova redigt. blir galen!
    ska tvätta kl.7..men jag orkar verkligen inte. skiter it, får boka om tiden till senare idag ev...

shit så hungrig jag är, äter mina flingor nu senmåste ja nog ta nått mer.

• mrsbygg

blä så trött...

ja ska ringa om nån jäkla räkning, suck..hatar sånt där..

sen måste ja städa här hemma, vi får ev gäster ikväll.....

• mrsbygg

urk..började måla lite runt dörren i sagas rum.. fan nu är ja helt död å skit ont i ryggen.
    trött ja blir på mig själv. varför ska ja bli så jävla handikappad nr ja är gravid hatar det..

rummet skulle vart klart för två veckor sen..och jag är inte ens halvvägs...suck på mig...

• mrsbygg

sket i å måla får göra klart i helgen...
    eller så får ja ge upp å låta karln fixa det, han säger hela tiden att han kan göra det, men jag är för envis och för petigt så ja vill göra det själv haha

• mrsbygg

oxå äntligen hemma...kom hem vid 18 tiden vart ute å åkt sen kl 14....hua

men det är alltid lika trevligt och skoj när man inte får tag på människor som man bjudit över. kan dom inte bara ringa å säga att dom inte kan komma ist. nu har dom inte hört av sig fast jag ringt så jag antar att dom inte kommer så nu siter ja it!.....

• mrsbygg

mysigt tania! fan jag får kanppt plats själv i duschen nu mera haha... slåri magen i väggen när ja vänder mig om!

äntligen sitter jag å äter upp min mat, sam bidde trött så han fick flaska så nu ligger han i sängen...

sen gjorde ja välling till saga men hon han slocka i soffan innan hon fick den, vilket tog 1 min haha..

nu sitter jonas å väntar på mig vi ska kiak på film..nya Rambo filmen...suck...hatar rambo. men men, den ska juh vara såååå bra...pft...

Svar på tråden Små silla simmar i stim