Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

solstraalen skrev 2008-05-06 12:37:42 följande:
    Åh idag åt Josef en stor burk med mat till lunch!!!!!!!Tänk vad glad man kan bli för vissa saker som e så självklara för andra Hoppas ni har de bra tjejer och Eli, ät inte ihjäl dig *skojar*Hur går de med ryggen å allt nu? Snart har du en till bebis
    ryggen å fogarna är skit. Kan inte gå långa stäckor alls, räcker med ett par meter sen börjar ja halta...

Lite små jobbigt nu, får skjuts av min pappa varje dag till dagis. men nu ska han bort ons-tors så vet inte hur jag ska lösa det...kommer troligen få gå. men hur det kommer att gå vette sjutton
  • mrsbygg

kramar till dig Tania....
    När hade du tänkt komma idag?
    Bidde lite körigt idag eftersom jag måste gå och lämna och hämta saga. Så enklast vore om du kunde komma efter typ kl.15 då ska ja ha hunnit hem!

Va å stor handla på maxi igår...jisses gick inte fort...åkte strax innan 19 var hemma efter 22....jag kan inte gå fort alltså. Jag ser ut som en jäkla blandras mellan en Halt pingvin och en super seg snigel...
    Folk tror man ska ploppa snart, grannen fråga här om dan när det var dags och jag sa Juli. Hon tappa hakan. hon trode ja typ var på övertid...skoj..

Morrn föresten...inte pigg....
    Va i säng lite efter 23, sen vakna sam vid 02...sen somna han om efter en flaska. sen ville han upp kl 05....jippi...
    så nu sitter jag här å beklagar mig och sam sitter å gnager på nån leksaksbil....

• mrsbygg
    madeleine78 skrev 2008-05-07 16:12:05 följande:
    typ 23 juni nått sånt...
    aha..aj fan...då får man fortfarande pimpla alkoholfritt då...
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-07 18:34:11 följande:
    Hejsan.... va trevligt ni verkat ha idag.... Själv har jag legat i min säng alldeles ensam Charlie har sovit lääääänge på förmiddagen sen har han varit gnällig. Var hos Eli och hämtade wii fit sen ner på stan för att jaga bikini. Guess what!!?
    hunnit prova än?

no bikini?
  • mrsbygg

haha satt å skratta åt jonas när han började rocka rockringar på wii. det va hysteriskt roligt!!! så få micke att göra det så får du nog ett gott skratt haha...

Morrn...

fan glömde ta ur sagas bilstol ur farsans bil så nu har vi ingen stol till henne och jonas som skulle få låna morsans bil idag så han kunde skjutsa henne men nu går inte det iaf...
    och jag kan inte gå idag, har så jävla ont sen igår.
    Så hon får vara hemma idag och det suger, för hon vill verkligen dit...

blä så trött ja är oxå...sam börja sov ordentlig för fan..

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-08 06:42:51 följande:
    morrn....eli - kan inte JONAS GÅ då??
    han jobbar juh...
    Han börjar kl.8 och slutar typ 17...och saga går på dagis mellan 9-14 så d går inte.
    hade han haft bilen så hade han bra kommit å plockat upp henne å lämnat henne..d går på 10 min med bil...
    skulle han gå så tar d typ 15-20 min hem, sen 20-25 min till dagis, sen från dagis till hans jobb igen typ 10 min...
  • mrsbygg

Ne då skulle vi sagt till i god tid i förväg. Sen måste hon juh hämtas sen oxå..

hon får va hemma idag. vi får gå ner till lekparken sen så kan ja å sam sitta å gräva i sandlådan så får saga kuta runt lite...

• mrsbygg
    Donna69 skrev 2008-05-08 06:56:44 följande:
    aha......va krångligt!?ska jag komma o köra? iom att hon verkligen ville gå? *puss* ja, släng ut domi sandlådan så kan domleka några timmar *fniss*
    ja piss krångligt. d här är d enda dryga med att vi bor långt ifrån dagis! men men...

ja d får bli lekparken sen!
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-08 08:01:02 följande:
    Mammmsen va fin du var i tidningen idag...Sampojken oxå...!! Försökte hitta er på nätet men då var det inga bilder.. Bara repotage om den nya lekparken i city....
    ja just fan haha...bidde utfrågan igår på stan hehe...
    vi har inte vlt! vill oxå se juh..får smita till morsan sen hehe...
Svar på tråden Små silla simmar i stim