Små silla simmar i stim
usch va jobbigt tania...
men offtast är det juh så dom högre cheferna skyller på dom mindre å ser till att sparka dom för att få sitt eget skinn räddat. ist för att fixa det riktiga problemet!
usch va jobbigt tania...
men offtast är det juh så dom högre cheferna skyller på dom mindre å ser till att sparka dom för att få sitt eget skinn räddat. ist för att fixa det riktiga problemet!
sådär! nu ahr ja rensat balkongen!
nu ska ja bara hitta nå vettiga sköna dynor å ha på stolarna och en serveringsvagn sen lite små piff sen är d klart där ute....
hade hittat en super bra som passa perfa men så skulel ja köpa den en vecka senare då hade dom utgått...så jäkla surt...nu hittar ja ingen som passar...
morrn eller nått...
Sam har sovit hela natten! men måste han vakna så sjukt tidigt..kl.5...FEM lixom, hallå....*gäsp*
jaja slapp gå upp i natt iaf!
Nu ska ja läsa om ni skrivit nå skoj...
värst va livat d var igår då...
altid livat när jag bestämmer mig för att sitta i soffan ist.
erkänn att ni gjort en anti mammab tråd oxå..erkänn erkänn!! dags för mass mejl snart tror jag..
nu somna sam om! min lilla plutt...vi satt å kolla på nyhetsmorgon sen vill han upp å lägga sig på axeln sen slockna han på 2 sek..
nu ska ja nog gå in å duscha så jag vaknar...sen vaknar la saga å ska ha frukost..
urk så trött ja är...
ja måste köpa ny roller..
sen ska jag nog bara små plocka lite här hemma...
sen måste ja måla ikväll!!
sådär ny duschad...
nu ska ja iväg me saga till dagis, sen förbi affären å köpa lite munkar som vanligt sen nå frukost/lunch aktigt...våran frulle va slut här hemma..
sen blir det nog att handla idag på em, för min papps ska på kryssning så han är borta onsdag-torsdag..
urk.....sen ja vaknat har smällt i mig en stor Focaccia macka med prosciutto och soltorkade tomater...
TRE munkar me fyllning, en risifrutti sen en käck och snart en cola å en strong rulle....
humf.....