Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

Små silla simmar i stim

suck...tid d ska ta å koka potatis......bööööring....

Gör ni andra då?

• mrsbygg

har precis ätit lunch, bytt på sam sen skickat ut saga å jonas på promenix..
    dom skulel va hemma innan kl.16 med tvättmedel till mig! haha....

• mrsbygg

jo! har lite men inte så det kommer räcka...tror jag iaf. men lika bra å skicka iväg dom iaf hehe...

Nu väntar ja bara på att sam ska bli trött....han sitter å leker med sagas kundvagn...

• mrsbygg
    Tania skrev 2008-05-02 20:57:11 följande:
    weeeeeee.... jag kommer att bli såå snygg tack vare Elinor!!!!!!!  Thanx babe!!!!  
    tihi...vassego
  • mrsbygg

morrn!!
    suck, hata munsår. råka sprick nu när jag skulel äta frulle och nu vägrar d sluta blöda. så jäkla snuskigt...

sam vakna bara en gång i natt, men han la sig sketa sent...sen upp sketa tidigt..
    va är d för fel på pojken?! jaja drygt två veckor kvar sen blir det bvc och nån typ av sömn utredning...

jaha idag ska ja fortsätta me min städ å fix lista...får se hur mycket ja hinner med, för min rygg är inge vidare glad på mig. inte mina fogar heller för den delen...

• mrsbygg

gör ingenting...väntar på att ryggen ska kännas bättre så ja kan börja städa.
    ska ta tag i sovrummet...

har fått upp karln oxå, saga öppna dörren åt sam för han stod å banka å ville in till sin papps! så nu är alla uppe..
    jag skulle vilja sova egentligen hehe...

Kul me pärlplatta!! funderat på att köpa det till saga men suck...pärlor över allt osv osv nä..usch..d får hon hållas med på dagis hehe...

• mrsbygg

mmm öppna balkongen å det luktar så gott blommor å jord å mmmmmm....me like...

sam somnade på jonas så fick gå in å lägga honom. så nu kan ja inte städa där inne, skönt! hehe...

måste ha nått å tugga på....

Mys pys donna!!

• mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-03 10:16:14 följande:
    godmorgon!!!
    go morron?? nä nu jävlar.....
  • mrsbygg
    maria1978 skrev 2008-05-03 13:48:43 följande:
    skrattar Ja...men vadå... Lite kan jag väl få sova... *fniss*
    orättvist juh!! vill oxå sova

men öj, hur långt har du kvar nu?? du har inte börjat känna av nå än?
    jag tycker fan det ska bli juli nu så ja kan få ut min bäbis...
Svar på tråden Små silla simmar i stim