• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • rullgardinsflikkan

Nä sålänge dom inte inför plygami i Sverige så är det nog kört. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig för en...

Eller ja kanske den dagen jag blir riktigt kär  

Tania skrev 2008-06-02 11:31:31 följande:
    men du har ju ett par år på dig innan du är 30 också... vem vet... du kankse är gift när du når min nuvarande ålder.
  • Tania

Ett till råd eller typ tips...

Magnus hade en unge sen tidigare... dvs han har redan lämnat en familj tidigare... vad säger att han inte gör det igen...

men jag tänker långsiktigt jag....

• rullgardinsflikkan

Fast han har ju inte lämnat en familj tidigare utan familjen/tjejen lämnade honom

Tania skrev 2008-06-02 11:33:31 följande:
    Ett till råd eller typ tips...Magnus hade en unge sen tidigare... dvs han har redan lämnat en familj tidigare... vad säger att han inte gör det igen...men jag tänker långsiktigt jag....
  • Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 11:35:57 följande:
    Fast han har ju inte lämnat en familj tidigare utan familjen/tjejen lämnade honom
    ok ja men då är det ju en annan sak...
  • Theresa1

Tania:din kvinnogris Varför tänkte du att det var han sm drog?

Föresten nu grisar jag med... Var för drog hon?

Vill du ha båda exakt lika mycket rullis? Vem tänker du på först när du vaknar? Jag hade safat o tagit svennen Jag tänker att om man är så satt man kan lämna allt för en kvinna på 2 röda är man lite eldig o oförsiktig... Det verkar romantiskt men de brukar inte vara de bästa Det säger MIN erfarenhet. DIN kan ju säga ngt helt annat haha.

Dåda är säkert kalas killar Rullis!

• Tania
    Theresa1 skrev 2008-06-02 12:02:59 följande:
    Tania:din kvinnogris Varför tänkte du att det var han sm drog?Föresten nu grisar jag med... Var för drog hon? Vill du ha båda exakt lika mycket rullis? Vem tänker du på först när du vaknar? Jag hade safat o tagit svennen Jag tänker att om man är så satt man kan lämna allt för en kvinna på 2 röda är man lite eldig o oförsiktig... Det verkar romantiskt men de brukar inte vara de bästa Det säger MIN erfarenhet. DIN kan ju säga ngt helt annat haha. Dåda är säkert kalas killar Rullis!
    Hahaha... ja du... killar är svin helt enkelt... haha.. nädå.. men det är ju oftast killarna som drar det är ju ingen nyhet. Särskillt när det finns barn med i bilden.

Eller så har de fallen samlats runt mig allihopa hahaha...
  • Tania

Jag hade nog också satsat på Magnus även fast han har en unge... om det inte fanns nåt annat val....

eller.. nä... jag skulle inte välja en kille som har barn i bagaget... fast... det är ju jag.

• Tania

Nu har jag i alla fall kollat upp med mat på/till resan... *pust*

• rullgardinsflikkan

Jag vet inte, dom passade nog inte ihop länge bara så det va nog ett ömsesidigt beslut.

Jadu...jag messade Magnus först.

Jag tror att det kommer lösa sig av sig självt.

Hoppas jag.

Sean skulle nog komma förbi en snabbis ikväll  

Theresa1 skrev 2008-06-02 12:02:59 följande:
    Tania:din kvinnogris Varför tänkte du att det var han sm drog?Föresten nu grisar jag med... Var för drog hon? Vill du ha båda exakt lika mycket rullis? Vem tänker du på först när du vaknar? Jag hade safat o tagit svennen Jag tänker att om man är så satt man kan lämna allt för en kvinna på 2 röda är man lite eldig o oförsiktig... Det verkar romantiskt men de brukar inte vara de bästa Det säger MIN erfarenhet. DIN kan ju säga ngt helt annat haha. Dåda är säkert kalas killar Rullis!
  • Calylite
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 12:35:06 följande:
    Jag vet inte, dom passade nog inte ihop länge bara så det va nog ett ömsesidigt beslut. Jadu...jag messade Magnus först.Jag tror att det kommer lösa sig av sig självt.Hoppas jag. Sean skulle nog komma förbi en snabbis ikväll  
    man kan ju låta tide utvisa det med, när man vet var dem står ch var man själv står.

finns de nå tråkigare än att bädda rent sänga bläää
Svar på tråden Små silla simmar i stim