• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • Donna69
    Vos skrev 2008-06-02 16:31:00 följande:
    Undrar om det är nåt fel på min store son....Jag sa till honom att bada i poolen nu, då sa han att han skulle bara städa sitt rum först för han blev inte klar igårHan har sett för många "rent hus"....
    mohahahahaha

värsta bästa victor!!!!
  • Calylite
    Vos skrev 2008-06-02 16:31:00 följande:
    Undrar om det är nåt fel på min store son....Jag sa till honom att bada i poolen nu, då sa han att han skulle bara städa sitt rum först för han blev inte klar igårHan har sett för många "rent hus"....
    haha, vem sa att skrämseltaktik inte funkar. Ska sätta den här framför rent hus när hon blir äldre haha
  • Tania

åh.. f***ing Nezeril och inte funka... måste till apoteket och handla Otrivin

• mrsbygg

OMG gjorde nyss världens godaste sallad! blev sketa god

Sallad
    Gurka
    Tomat
    Rödlök
    Mango
    Blandade melon sorter
    Valnötter
    Grillad kyckling

Blev super gott, sen en dressing till gjord på gräddfil, vitlök, salt, peppar och lite senap!

• Vos
    Calylite skrev 2008-06-02 16:45:59 följande:
    haha, vem sa att skrämseltaktik inte funkar. Ska sätta den här framför rent hus när hon blir äldre haha
    Donna69 skrev 2008-06-02 16:31:57 följande:
    mohahahahahavärsta bästa victor!!!!
    Haha
    Jag har inte skrämt honom alls. Han såg reklam om programmet och ville hellre se det än en film på kvällen en onsdag så han fick se det. Sen satt han här varje onsdag och var överlycklig.
    Vi får väl se hur länge det håller i, annars får jag väl ladda ner några program och visa honom igen
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Låter riktig smarrigt Elinor Räcka ut tungan

Kul att Sam har börjat gå lite.
    Robin ställde sig upp för första gången igår och har gjort det två ggr idag. Plus att han klättrade upp för ett trappsteg nyssFundersam Det var ju inte lika kul....
    Måste skaffa grind nere i trappan nu oxå

• rullgardinsflikkan

hoho hejsan hoppas flickor

Så victor håller fortfarande på jane va duktig han är...
    Albin bara målar på sina väggar det knaset

Molly traskar runt och är aslycklig här så jäkla kul. 2 veckor innan Albin lärde sig gå traskade hon runt

• Vos
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 20:00:08 följande:
    hoho hejsan hoppas flickor Så victor håller fortfarande på jane va duktig han är...Albin bara målar på sina väggar det knasetMolly traskar runt och är aslycklig här så jäkla kul. 2 veckor innan Albin lärde sig gå traskade hon runt
    Ja han håler fortrfarande på men han har lugnat ner sig lite. Har haft kompisar på rummet utan problem nu
    Så det blir nog bra i slutändan.
    Målar han på väggarna!!!!!!!
    Buskillen

Härligt Molly Kyss
  • madeleine78

Wille klättrar lite varstans han å...
    Han klättrar gärna upp i Towas minifåtölj.. där hitta jag honom igår när jag kom ut från badrummet...
    HAn tror han kan bara klättra upp lite där han känner för.. hemma hos mamma så sätter han fötterna på första trappsteget.. vänder sig om o kollar om nån ser el säger nå...När man säger Neej Wille går han ner igen... sen provar han typ 1000000 ggr till..

• mrsbygg

hehe här finns inget å klättra på direkt..
    han försöker klättra upp på tv-bänken ibland men d går inge vidare hehe..

nu har ja lagt sam, och saga håller på slocknar i soffan..tror ja iaf..
    så ska ta min godis påse och slänga mig i sängen och glo på tv där inne!

vart uppe sen kl.5 imorse så jag är värd lite godis

Svar på tråden Små silla simmar i stim