• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • madeleine78

egenligen finns inget spec att klättra på här heller.. förrutom fåtöljen då... och så klättrar han upp sin gåvagn.. står han där i o gungar.. hahaaa... tror han missuppfattat de där lite me gåvagn...

• Donna69

äntligen i säng...ska bli sååå gött o få nana lite....

• Donna69

jane- antar att vi grillar på midsommardagen oxå va? Åt nåt så jädrans gott på jobbet. Det ska du få äran till o göra åt mig. Asg. Baconlindad fläskfille. Kryddad som om gud gjort'et själv. Asg. Så fixar jag aioli o viktor gör turk-sallad (taboleh) wiiiieeeee me hungry

• Vos
    Donna69 skrev 2008-06-02 22:37:20 följande:
    jane- antar att vi grillar på midsommardagen oxå va? Åt nåt så jädrans gott på jobbet. Det ska du få äran till o göra åt mig. Asg. Baconlindad fläskfille. Kryddad som om gud gjort'et själv. Asg. Så fixar jag aioli o viktor gör turk-sallad (taboleh) wiiiieeeee me hungry
    Här ska det fanimej grillas
    Jag fixar käket (med hjälp av dig) så äter vi kött aioli och turksallad till
    Tzatziki är oxå ett måste för oss, i fix. HAr en grymt god tzatzikikrydda jag köpte i Turkiet.Räcka ut tungan
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Donna69

allt går, bara det ären massa vitlök

• Donna69

trevligt att så många är vakna o vill tjöta.....hrmpf

• Vos

Godmorgon

Idag vaknade inte Robin kl sex
    Han vaknade 06.11 HAHAHAHA

Jag är glad idag, ska åka hem till en kompis i em och bara vara i hennes trädgård. Där kan man låta barnen krypa omkring utan att ha stenkoll som man måste här.
    Härligt

Elin: vitlökRäcka ut tungan
    Give it to me baby, aha aha

• Donna69

6.11?! Fy.... Viktoria slog upp sina mörka kvart i fem. Blä

• Vos

Kvart I fem Förvånad
    OMG!!!!!
    Att dom bara orkar...

Victor kommer vara svårväckt idag.
    När jag skulle lägga mig kl elva kollade jag in på Victor som jag alltid gör, då låg han vaken och hade startat om sin film tre ggr  Unge.

• Donna69
    Vos skrev 2008-06-03 06:42:46 följande:
    Kvart I fem OMG!!!!!Att dom bara orkar...Victor kommer vara svårväckt idag.När jag skulle lägga mig kl elva kollade jag in på Victor som jag alltid gör, då låg han vaken och hade startat om sin film tre ggr  Unge.
    *fniss*
    men guuuuuuud
Svar på tråden Små silla simmar i stim