• maria1978

Små silla simmar i stim

Välkomna kära vänner!

Här har vi våran  alldeles egna tråd... den är våran och bara våran!!!

Men så vitt jag vet är vi snälla och delar med oss till dem som vill!!

Denna tråd får innehålla VAD SOM HELST.
    (så länge det inte strider mot FLs regler. Då får ni skylla er själva)

Då var det dax brudar!!
    Se det som eran frihet....

We löööve varandra....

Är du ny ta chansen och kom in i vårat glada gäng...försök att förstå våran dåliga humor och ironi!!
    WTF
  • Svar på tråden Små silla simmar i stim
  • rullgardinsflikkan

Fast tänk om det nu någongång skulle skita sig mellan dig och Micke tänk va hemskt om killarna dissade dig för att du har ungar sen innan?

Nä huvva tur som fan att inte alla tänker så...då skulle jag ju få sitta här tills jag dör

Tania skrev 2008-06-02 12:16:59 följande:
    Jag hade nog också satsat på Magnus även fast han har en unge... om det inte fanns nåt annat val....eller.. nä... jag skulle inte välja en kille som har barn i bagaget... fast... det är ju jag.
  • Donna69

hahahahaha
    vilket ämne...fniss

jag skulle inte "valt" (om man nu har rätten till det) någon utan njutit av sommaren o se vad den har att erbjuda

• Donna69
    Tania skrev 2008-06-02 12:21:44 följande:
    Nu har jag i alla fall kollat upp med mat på/till resan... *pust*
    info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mrsbygg

usch, bebis måste trycka på någonting.
    Mår skit illa när jag sitter eller står. ligger ja på ett visst sett mår ja inte ett dugg illa! skit skummt..

funderar på att försöka ta mig en dusch, sen se om pappa ha möjligthet att skjutsa till affären. sen svänga förbi donken eller bk på vägen hem.
    annars hade vi kunnat gå upp till affärn, men kan juh som sagt inte gå längre stäckor längre...

men usch va illa ja mår, det är nästan lite läskigt....

• Calylite
    Donna69 skrev 2008-06-02 12:51:08 följande:
    hahahahahavilket ämne...fnissjag skulle inte "valt" (om man nu har rätten till det) någon utan njutit av sommaren o se vad den har att erbjuda
    en sommar som singel, aaa *drömmer*
  • mrsbygg

haha en sommar som singel...har ja inte vart sen ja va 16, träffa jonas i okt..
    sen va ja iof singel när ja å jonas separera men d räknas inte..

• Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 12:46:24 följande:
    Fast tänk om det nu någongång skulle skita sig mellan dig och Micke tänk va hemskt om killarna dissade dig för att du har ungar sen innan?Nä huvva tur som fan att inte alla tänker så...då skulle jag ju få sitta här tills jag dör
    Ja fast alla gör ju inte det... men JAG gör det. JAG vill inte ha en kille med släp.

Jag ser ju på min syrra och hennes sambo som har barn... han har inte bara barn utan han har barn och ett ex som alltid kommer att vara där. Förstår du vad jag menar?

JAG vill inte ha det så och om jag kan så ser jag till att jag aldrig får så. Och eftersom man styr över sitt eget liv så vet jag att jag aldrig kommer att ha det så...

Jag skulle inte vilja ha ett annat barns mamma i "familjen".
  • Tania

Nä usch.. en sommar som singel...

Tacka vet jag "married with children" hahaha...

• Tania
    Tania skrev 2008-06-02 13:37:52 följande:
    Nä usch.. en sommar som singel... Tacka vet jag "married with children" hahaha...
    singel en sommar har jag inte varit sen.... hmm.... 1995

HAHAHAHAHAHAH
  • Donna69

sommar som singel med barn...fniss

erkänner.....
    jag är heeeelt fast i mitt "svensson liv". planera barnvänligt osv....*myser*

Svar på tråden Små silla simmar i stim