Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

viktors farmor är på väg ner till libanon. hon fastnade i prag o gårdagen gick ut på att ringa o leta efter henne på hotell, flygplats osv. Nu är hon i cypern o ingen vet nåt. Båttrafiken mellan cypern o libanon är avstängd, annars går båten 2 ggr i veckan.
    Flygplatsen ilibanon är oxå stängd.

hon är gammal o orkar knappt gå själv. hon har hjärtproblem, socker o div sjukor.
    hon är tydligen med en familj som flög samtidigt som henne från stockholm till prag.
    men vi vet inget ang deras turer osv...

(hon hade en säker skjuts via militär, från beirut -----> till dit hon skulle, ifall planet skulle blivit insläppt)

därför letar vi....

• Donna69
    Theresa1 skrev 2008-05-09 11:53:36 följande:
    men jävla donna jo sillarna är också människor... Du fattade exakt vad jag menade. Du o jag har ju en kärleksrelaton, det har jag inte d´med de anra för rättvisans skullMen stackars farmor!
    Räcka ut tungan
  • Donna69
    shit tania!! Sitter på jobbet. Kul att vissa får sms iaf...!! Men men, jag får väl återgå
  • Donna69

jeskan; skönt att det såg bra ut!! wiiiieeee

skulle säkert kommentera mer men orkar inte.....asg

• Donna69

ja midsommar förresten.....

sånt har jag inte "firat" sen jag bodde på ön. Kanske dags o starta nya egna traditioner!?

vad brukar man göra då?
    va visserligen på sånt gallej förra året o då trivdes jag as!!!! kanske ska apa efter

kanske får man besök oxå?

börjar känna stress o panik för både sessans årsdag o dop......hur ska allt te sig? vad ska jag göra?

jag vet inte nåe.................................

• Donna69

gumman!!! stå uuut!

han fick ju party-åket!! wiieiiiieeeee

• Donna69

skönt o höra att du är glad love!!!!!!!!!!!!

hittade PE nyckeln *kiknar*

• Donna69
    Vos skrev 2008-05-10 07:24:58 följande:
    Haha Jadå han hittade den - INNE i husvagnen ASG
    seriöst!!!??

k-a-r-l-a-r!!!!!!!!!
  • Donna69

södertälje!!!!

värsta cooooola mörka placet!!! där har vi släkt! *fniss*

fast skulle fan aldrig våga gå där ensam.....

• Donna69
    första busken nerklippt på tomten!! *duktig donna* nu till lindex o kolla om mina brön vill passa i nån sk bikini-överdel
Svar på tråden Små silla simmar i stim