Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

veden klar
    mat lagad o uppäten
    2:a disken snart färdig
    tvätten ska precis hängas
    pannan eldad så nu kan jag duscha!!! wiiiieee

kvar?

dammsuga
    handla
    smörja viktor så jag "får" åka till ikea o BARA KOLLA omkortet funkar

• Donna69
    Åttan skrev 2008-05-12 23:42:21 följande:
    Hej kikar in.. var ett tag sen jag var här men är nu åter ett par dagar... jobbar 3 nätter nu.. uff.. hoppas att dem går fort å att tanten håller sig borta så att jag får testa på fredag... !!
    wiiiiiiiiieeeeee
  • Donna69

va fasen!!!

det säljs t.o.m ean-koder på tradera!!! *chockad*

• Donna69

jag är så jäääääääääädra bra!!!

varför köpa skivor när Donna finns???
    Hyr mig hyr mig!!!!

"it's 2 late to apologiiiiiiize....it's tooooo laaaate......"

älskar o va hemma själv, städa halvnaken o gala till världens skönaste music....

adio //Donna i sitt höga esse

• Donna69
    maria1978 skrev 2008-05-13 13:51:20 följande:
    Jag vill ha dig halvnaken hos mig Donna... Shit!!  du skulle lätt få gala här.... Med mig!! Just nu har jag lite sommar Gylenetider i min dator...MEN SHIT.... jag måste nog ligga till kvällen... men jag har en sjuk sambo...kan karlar ligga trots att dem är sjuka?? För det är ju såååååå synd om honom...gissa hur många ggr han ringt från jobbet!! *suck* Nej det blir nog inge ligga och det blir nog inge bebis... får väl vänta till hösten....
    för dig är jag gratis maria!!! wooohooooo

*drar med mig sladder-kroppen omin ljuvliga booty o pressar in allt i bilen*

here I come!!!!!!!
  • Donna69

dagens utbrott gick ut över dammsugaren som flög in i väggen o gick sönder....

det gick dock o fixa tyckte viktor *fniss*

o N-E-J, sessan va inte närvarande just då, delåg ute o gottade...

• Donna69

Madde o Maria; ja...*glor i backen* några telefoner har vi ju bytt, kastat en hel del porslin, lagat fjärrkontroller.....pysslat om viktors blåmärken när saker hamnat på honom *asg*

Jane; faaaaaaaaan va bra du är!!!

• Donna69
    ja typ. Sessan vakna fem idag igen. Blä. Så jag väckte viktor o nu ska vi dricka kaffe!!!!
  • Donna69
    vi ska iväg o måla hus när jag duschat. Jane, you know where to find me
  • Donna69

Tania.........finner inga ord......fy fan vilken guldkant du satt på min dag!!!!! 

HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA-HJÄRTA

terre; still love you

vi är hemma nu en sväng för sessan är aaaaaaasa-trött o hur kul är det då oleka utei gräset? NOT. så jag tänkte försöka söva henne...o mig med kanske...hahaha

ang tele...min plingar friskt dagligen! köp en likadan vettja *mohahahahaha*
Svar på tråden Små silla simmar i stim