Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Tania skrev 2008-05-14 21:58:55 följande:
    jag har hicka och så har jag återtagit titeln som sillarnas grinfia, snörvelpulla och tår-tant... 
    pusssssssssss
    finns inga såna titlar.....men vår pulla är du absolut!!!

förlåt jane!!
    men vi "fastnade" i sängen. sessan vart på superbra humör så vi har hoppas j*vlar i vår säng!! *asg*
    titta på klockan o då var den sååå mycket *fniss*

midsommarhelgen är viktors jobbarhelg.....WIIIEEEE
  • Donna69
    Åttan skrev 2008-05-14 23:23:04 följande:
    Fasiken oxå.. *mutter* *mutter*....
    gick det inge bra=(
  • Donna69

kul liv.....not..........därför lägger jag mig.

sitt nu inte uppe för länge med era mail, sms o msn. det är en dag imorgon oxå

• Donna69
    Theresa1 skrev 2008-05-14 23:54:09 följande:
    Donna: Är du här? Hej!!! Varför är ditt liv så trist? Jag sitter med san diego på msn, man har inte så bra tid att sitta annars eftersom tidsskillnaden är 9 timmar

kul att du sitter med NÅN iaf........nåja....jag drar jane imorrn bitti..... bara några timmar kvar

natti!! //världens ensammaste donna

• Donna69
    Åttan skrev 2008-05-15 00:13:19 följande:
    Ja det verkar inte bättre.. på jobbet dessutom.. vill bara åka hem å dra täckte över huvudet å gråta...
    extra pussar o kramar till dig

vet inte riktigt vad jag ska skriva.....=/
  • Donna69
    Åttan skrev 2008-05-15 05:32:17 följande:
    Tack donna.. Blir väl till att deppa ett par dagar.. kanske supa sig full i helgen nu när man kan.. å sedan se framemot att jag nu iallafall kommer att få hjälp å ta reda på om någonting är knas.. blir till att åka å ta dem första blodproverna på måndag!
    deppa gärna!!! det är tillåtet......
    o så ser vi fram emot hjälpen! ok?
    bra......deal!

*smaaack*
  • Donna69
    maria1978 skrev 2008-05-15 06:07:45 följande:
    Donna: jag önskade jag var som du....Så där... Alldeles alldeles underbart pigg på morognen och bara njöt av morgonen. För du är så va... Så du bara njuter... hur FAN gör du??

jag går upp I-N-N-A-Nmina 2 grisar *asg*

o sen har jag så jääääävla mycket kärlek somvill ut så dåkollar jag häromnånvill ha...*asg*

• Donna69
    maria1978 skrev 2008-05-15 06:17:49 följande:
    NEJ jag är inte död... Jag bajade bara !!
    hahahahaahaha

du är sååååååååå skön!!

DU!! när ska brollan ha party? Jag menar, så jag kan planera in det *mohahahaha*
Svar på tråden Små silla simmar i stim