Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

Små silla simmar i stim

Vos skrev 2008-05-14 10:29:12 följande:
    JAg vil ju komma Att det ska vara så dyrt helt plötsligtMen jag vet att om man bokar exakt nittio dagar innan så får man åka x2000 t&r för typ 100 kr.Ska vi bestämma ett datum
    ja..................om exakt 90 dgr?? bokat *asg*
  • Donna69

jaha....då ska alla ses på midsommar?? kul.....visst....gör det då för f*n......jippi....tänk inte på mig....nej då....*asg*

nu måååååååååste sessan somna!!!!

• Donna69
    Theresa1 skrev 2008-05-14 11:09:06 följande:
    Donna: Ditt gamla spektakel, kom hit du med för fan! Varför skulle du inte kunna ses?
    viktor jobbar alltid runt midsommar med guldlön o d-e-t vill jag inte missa!!! dom pengarna alltså

o ja, jag vill va hela familjen när vi nu ska börja "fira"saker....*fniss*
  • Donna69

åhh....kör ni inga kvällsrace längre????

• Donna69
    Theresa1 skrev 2008-05-14 14:39:20 följande:
    men donna, då firar vi midsommar lite senare med dig då en fest utan donna är som en skidbacke utan snö
    Theresa1 skrev 2008-05-14 14:39:49 följande:
    eller en cykel utan hjul
    eller en cykel utan hjul
    eller en cykel utan hjul
    men naaaaaaaaaaaaaaw!!!!! jag kan filma lite"best-off-Donna" olägga ut på youtube åt dig
  • Donna69
    Calylite skrev 2008-05-14 15:23:40 följande:
    hittade äntligen en klänning jag gillade som hon ska ha när hon fyller år. Vart nästan desperat där och tag och tänkee köpa nån galet ful prickig/rutig/randig (avskyr dem)netra.bilddagboken.se/p/show.html...
    åååhhh va fin!!!!!!!!

tack vare tania så vågar jag nu offentligt erkänna att jag dyyyrkar maxi's grejer!!!

hittade en kjol o en top för 150:-men har fan inte råd o köpa skiten!!! *pissed*
    men sååå sött!!!
    ska fota nästa gång...

vill oxå kolla efter plagg till årsdagen men hur vet jag hennes stl då? tänk om det är för litet eller för stort....?
    äsch, jag väntar...*fniss*
  • Donna69

den bästa......vavavavavavavavavavavavavavavavavava

orka räkna alla VA?

">

Svar på tråden Små silla simmar i stim