Vad tycker din katt om att äta (förutom kattmat)
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Men fisk o kött innehåller inte mycket kalorier....
Oliver
Ananas
Kardemummaskorpor
Tomatsås med pressad vitlök i
Petit Choux (stavas???)
Jordgubbsglass
Friterad kyckling
Grissini
nä men han äter vetrinärmedicinska bantarfoder å då får han endast äter det till han har gårtt ner till den vikten han ska ha....
Okej. Du vet vad som är bäst för din kisse
Min förra katt åt allt möjligt konstigt (om hon fick chansen); jordgubbssylt, svamp i alla former, spenatsoppa, kebabpizza, risifrutti...
Mina nuvarande katter är däremot tokkräsna. Den ene äter visserligen gärna köttfärs, smör och grädde (ingen direkt överaskning...), medan min andra på sin höjd får i sig en klick smör...
mmm han är en omplaceringskatt. där han bodde innan fick han smör och människorgodis och all möjlig skit. det är därför han är tjock och måste bantas... där ser man hur det går om man ger katten fel kost...
katten ÄLSKAR rökt kalkonskinka från PÄRSON...allt annat är han vädigt misstänksam mot.
Majs går oxå bra!
Honan är allätare och älskar förutom kattmat chips, pommes, gröna oliver, linser, rått kött och råa ägg tex.
Hanen är extremt kräsen och äter inget annat än just kattmat, helst torrfoder, ibland vägrar han äta burkmaten, och rått ägg.
Ja, fast katter är allätare, men det får så klart inte gå till överdrift
Ena tjejen äter allt och kallas numera glufsan av sin "mormor"
Den andra hon är lite mer finsmakare, men luktar gärna och slickar lite grann för att känna efter om hon tycker om...
Pärssons skinka är iaf favoriterna - särskilt om ma får äta direkt från bordet såsom "mormor" lärt dem