Vad tycker din katt om att äta (förutom kattmat)
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Honan tycker om räkor, fisk, kött m.m. Ja, allt en katt vanligtvis brukar gilla.
Hanen rynkar på näsan åt ovanstående, men älskar vaniljyoggi Arlas går bra, men helst ska det vara sån där delikatessyoggi i liten burk. Han kommer som ett skott om jag sitter och äter det! Annars älskar han sitt torrfoder
Plast är också roligt att tugga i sig om matte råkat lämna någon plastpåse framme!
katten som vi hade när jag växte upp älskade kokta ärtor
En av mina katter älskar Önos jordgubbssylt, Apelsinjuice och Cocillana-Etyfin(!). Självklart har jag inte gett honom Cocillana medvetet, men han kommer springande som ett skott när jag häller upp hostmedicinen och om jag inte är snabb med att diska ur medicinmuggen är han där och dricker. :/ Knarkkatt med en sweet tooth?
En annan av mina katter är tokig i kokt nypotatis. Om vi har glömt att lägga upp ett eget fat med nypotatis till honom så plockar han själv upp potatisar med tassen från kastrullen. Han är så söt.
Alla katterna (förutom en) älskar lite mer normala saker som kokt torsk, rökt skinka, tonfisk, rostbiff, kalkonbröstfilé, etc.
En av katterna är dock konstigast av alla. Hon avskyr ALL mat/godsaker förutom Hill's torrfoder eller Royal Canins Kittenfoder. Hon hatar till och med kokt torsk! Jag är riktigt tacksam att hon åtminstone äter Hill's och Royal Canin, annars hade hon ju svultit.
vår katt är galen i sallad och melon, har ätit upp en hel kruka sallad än gång
hon brås på vegan-matte
annars gillar hon räkor, tonfisk och att slicka på plastpåsar.
rätt knäpp med andra ord.
plastpåsar
chips (speciellt varianter med sourcream)
fil...
Vår lilltjej älskar
Gurka
Isbergssallad
Ost
Chips
Popcorn
Min ena kattjej Smilla äter det mesta som jag äter, speciellt i såsform. Men ost, när vi äter tacos, är favoriten!
allt som går o äta
majs,
gurka,
sparris
pasta o köttfärssås
rökad korv, får d inte så ofta
glass
tror hon äter d mesta. dock inte lök o så....
men hon verkar tro hon e människa ibland, ibland en liten rotweiler eller nåt
stitch tycker ölkorv är smaskens
en katt jag hade älskade potatisskal så fort hon hörde ljudet av skalaren så kom hon springande hon agerade även som min mamma hon bestämde när det var läggdax och en annan katt jag haft älskade choklad
Ostskivor med smör på, makrill i tomatsås och ostbågar är favoriter här!
Dessutom får hon all ersättning som Sonen inte dricker upp...she like!!