Vad tycker din katt om att äta (förutom kattmat)
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Min lilla grabb har precis snott åt sig ett chips
Vilken sorts människomat gillar era katter?
Jag hade en katt som åt sparris.
Smulan hon gillar ost och (chips() dipp alltså inte chipsen utan dippen. sedan glass coh grädde..
mysan: tejp HAHA hon gör allt för en tejp bit inte bra men hon äter om hon hittar försöker hålla all tejp undan.
Parisa: strips. gladd mjölk grädde dipp de mesta.. :)
Mina katter älskar majs och ännu bättre: clementiner! =/
Här är ett klipp på rackarna när de moffar i det sistnämnda :)
SkallePers stora favorit är japansk misosoppa, skinka och ärtor. Men han äter det mesta
den ena katten gillar torra brödkanter och pasta.
den andra katten gillar det mesta vi testat, avokado (som inte är bra för djur fick vi reda på efteråt), frukt, grönsaker, kött, svamp... ja allt möjligt.
Min ena katt är tokig i äggula, helst löskokt.
Den andra äter det mesta han kan komma över, utom banan och citrusfrukter. Han gillar t.ex. kidneybönor, majs, sallad, ja som sagt, det mesta.
Båda kissarnas absoluta favvo är nog ändå tonfisk. Varje gång vi öppnar en konservburk kommer de rusandes och tror att det är tonfisk.
precis allting äter en av mina katter.
banan
gurka
choklad
majs
äpple
har inte hittat något än som hon inte äter
Bosse gillar Gurka sallad och gröna oliver med Pimiento Åsså Brieost såklart!
gurka, salld, majs, lök, rå potatis, paprika, starka ostbågar (flaming hot), kokt äggula, kött såklart plus en massa annat konstigt..
att hon äter allt betyder inte att hon FÅR äta allt :P
men det är i regel svårare att hålla henne borta när man gör en sallad än när man skär kött!
lägg till banan och apelsin!
Skinka
Grädde
Glass
räkor
ost
En av mina katter älska potatisskal! råa potatisskal. Den andra älskar allt som har varit på våra tallrikar, pankaka, thaimat, frukostmacka eller gröt, you name it...Tredje kissen behöver man bara viska bearneas sås så blir han som tokig:P