Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

iomi skrev 2008-03-25 14:15:31 följande:
    Men trots allt... du spelar ju... och du HAR vunnit en gång..! Har ni börjat utreda förresten?
    jo det är sant, men då hade jag just slutat med ppiller och då ska det gå fort sägs det.. nu är nu, då var då! *suck*

Japp det har vi
    varit på två besök, skulle ha kommit in på det 3:e i veckan men det fanns ingen tid så jag får ta mitt icke tålamod och vänta en HEL Månad!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-03-25 14:17:01 följande:
    Jupp jupp!! nu orkar jag inte, dessutom kommer bebis att vakna när som helst och då är det bråk=lunch. Hon matvägrar om hon inte får äta själv nu för tiden. Skitjobbigt!
    uch då
    fanny har också varit så i perioder
    nu fattar jag inte vad ungen leverpå, men idag åt hon rätt bra!

Nej nu behövas inte, nästa vecka kanske? har ju inte Älat än så!
  • TuSSen09
    Sundri skrev 2008-03-25 14:24:39 följande:
    Hej!Nu är det nya tag för oss, har haft mens nu och känner att jag deppat klart för denna månadMEN en sak fattar jag inte, nu har jag äl flytningar men det ger inga utslag på äl stickorna....hmmmm, kan det alltså vara så att jag har flytningarna innan äl ens är på g?Fattar nada som vanligt....Tappen är öppen och långt upp så jag knappt når den, lite info så jag håller mig till ämnet
    va tråkigt att mensen kom
    här är den typ borta är nog helt borta imorrn hoppas jag, jag kan få små trådar innan Äl men vid själva äl går dom inte och missa!

Men en del har ju äl direkt efter mensen bara och sexa för säkerhetsskulL!

har nog också deppat klart, det värsta kommer veckan innan BIM!
  • TuSSen09
    iomi skrev 2008-03-25 14:48:33 följande:
    En hel månad? Fan vad jobbigt!Var det tal om att du skulle få spola äggledarna eller är jag ute och cyklar?
    det är helt rätt
    skulle ha fått tid denna cykel eller ja förra om nu mensen kom och den kom ju, då jag ringde ja det var fullsatt, dom var en läkare kort också så då förstår jag, den bm jag pratade med idag sa mera hur det var än den förra men jag skulle proriterad nästa cykel! Om en månad alltså!
  • TuSSen09

ja det gör ju det

men men nu får jag som sagt vänta eller förhoppningsvis slipper jag!

• TuSSen09

jag har riktigt mensvärk idag, knappt nån blödning.. mensvärken är typ 5 dagar sen!

• TuSSen09
    Digitalis skrev 2008-03-26 08:41:09 följande:
    Det tror jag inte, Bebis09. Men i min ålder (38, blir 39 i sept) så ökar riskerna för MF. Tror någon skrev att under 35 är antalet MF ca 20% och efter 35 ökar det till 30% (eller om det var ännu högre?). Även mannens sperma åldras och försämras, även om den nybildas, efter 35. "Måndagsexemplaren" blir fler helt enkelt, i början av befruktningen.
    aha du tänkte så, men det ska ju gå bra eller hur, nå missfall vill vi inte ha och blir det mf så är det oftast en mening med det också.. men ändå så hemskt..

jadu, finns ju många som är 30 och är förstföderskor så gravid blir dom iaf
  • TuSSen09
    bumbi 84 skrev 2008-03-26 08:52:09 följande:
    God morgon mina tappvänner!!kaslin vad tråkigt och konstigt har du haft oregelbundet förr??sitter här som ett stort fråge tecken???? det kom lite blod i går kväll typ som en en krona i bindan. så då tänkte jag att nu är det mensen som kommit. så jag struntade i test idag då jag trodde det inte vart nån ide. men vad snopen jag blev när det inte var något!! inte ens rosa på pappret. kollade tappen den är stängd kort hård högt upp. inte ens rosa på fingret!! vad fan är det här! Bim+13 !! det är ju för f*n 2 veckor sen mensen skulle kommit BBBLLLÄÄÄ
    tycker du ska kontakta mvc, dom kan ju alltid göra ett VUL!
  • TuSSen09

bumbi
    det tycker jag, är det en grav borde dom ju se om det är nån där inne
    finns ju dom som inte plussar...

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?