Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

idag har jag haft fruktansvärda hugg i äggstockarna.. så vem vet kanske en tidigare äl men men.. återstår och se... än har jag faktiskt inte tagit ett ältest!

• TuSSen09

disan
    ljusrosa här dagarna innan mens... nu vet jag ej

mensen är slut här också såååå skönt
    tappen är liten, mjuk och öppen så jag vete tusan alltså!

• TuSSen09
    iomi skrev 2008-03-27 12:06:25 följande:
    Vet du när du ska ha ÄL ungefär? Och hur mycket får du in av fingret i tappen när den är öppen?Är det som en grop eller ett tydligt hål så du inte kan missta dig?
    ja om en vecka typ.. men hade så vansinnigt ont i äggstockar mm igår, var så jag fick gå dubbelt ibland.

får in toppen av pekfingret.

fast jag vet inte kan ju ta tvärstopp men så här var mjuk var inte tappen innan förra äl direkt efter mensen direkt.. den är som öppen och slapp, mjuk.. men men tror ändå kroppen bara lever sig sitt eget lilla liv!
  • TuSSen09

ältestade för nån timme sedan
    teststrecket är nästan lika starkt som kontrollstrecket men mycke smalare...

• TuSSen09

kände lite på tappen och nådde ovansidan och jösses va ont det gjorde, ilade som till i hela altet... känslig som tusan precis som vid äl och jag har även idag haft ont i korsryggen!!

och nu har jag ältrådar också..

• TuSSen09

Hehe!!

Har alla fullt upp nu el?

Här är tappen mycke hårdare idag, mindre öppen... fortfarande liten och fjutig och långt där inne... lite längre kanske!

• TuSSen09

gjort smörgåstårtor nu i 3 timmar så här ska sovas
    tänkte överraska på jobbet imorgon med en tårta

Jani, jag vet inte jag, kanske bäst att sluta med rosenroten?
    Jag tror dock inte detta var ÄL, den kommer nog senare

ältestade idag (imorse) men ingen stegring!

• TuSSen09

bebislängtan
    kanske är blod av allt pillande på tappen?
    hoppas allt är bra

Här är tappen liten, hårdare och stängd, men har mina innan ÄLflytningar

har kalas idag, kalas imorgon :-d

• TuSSen09

och jag får lite genomskinliga med lite blod i andra gången nu sen mensen sluta.. skumt!

• TuSSen09

sundri
    det är som min tapp igår då, idag är den lite längre och lite mjukare och liiiite mera öppen...

har vita flytningar som blir som små trådar, vilket är ett tecken att Äl är på G igår var vi helt slut och vi både kom fram till att ingen av oss orkade ha sex.. blir det en bebis denna gång är jag mycke minst sagt förvånad!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?