Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
nu är min tapp ÖPPEN.. och lite mjukare än imorse och börjat få lite ältrådar... men inge älutslag.. aja!
nu är min tapp ÖPPEN.. och lite mjukare än imorse och börjat få lite ältrådar... men inge älutslag.. aja!
disan så har jag också
att det är som en öppning men sen tar det tvärstopp
min var som ett djupt hål nu utan stopp.. så jag hoppas hoppas hoppas, sexar vi ikväll så kanske nån jäkel orkar hålla sig vid liv till dag 14-15 då jag har Äl
Disan
låter som min tapp innan ÄL
jag vet inte jag, ältestat idag så jag har ett ältest kvar, kanske lika bra och testa upp det imorrn så är det gjort
tappen är hårdare idag än igår och flytningarna ja dom kan jag inte analysera! har dock haft älvärk idag, hugg och så.. så nog är det nått på G hoppas jag!
Här har vi fullt upp i äldagarna, orkar inte pilla på tappen heller, har knappt nå älflytningar men tempen visar på ÄL
jobbigt att man aldrig ska få det där efterlängtade plusset och man bara får mensen, tänk om det skulle va lika lätt att bli gravid som sjuk!
Jag har ÄL idag!
igår och i förrgår var tappen öppen, idag är den lite hårdare och mindre öppen men ändå har jag älen idag och tvingade gubben till sex imorse, först var han väl inte så sugen men sen *haha* Kan förföra jag *s* hade ju inge sex igår då ältestet visa utslag.. men konstigt var det men hoppas tempen stiger imorrn för då har jag älat idag!
min tapp är hårdare och mera stängd idag än vad den var igår och i förrgår.. konstigt, nu när jag har Äl idag.. men så kände jag nyligen igen och nu var den mera öppen än imorse, och vi som hade sex imorse, tänk om inga spermier tog sej in.. och så sexar vi ikväll igen och lika stängd då. aja vi har iaf gjort vad vi kunnat
hinner du spå mej snart igen disan?
varför inge försök nästa gång då?
kan ju va så att utslaget kommer senare..
jag brukar gå svaga streck på mina tester
ja jag kan se en liten stegring ibland
lycka till
själv hade jag inga älflytninginar idag, hade igår och i tisdags.. + på ältestet i tisdag så jag borde haft ÄL men egentligen inget verkar ju va en garanti för att man prickar rätt allt lever ju sitt eget lilla liv
så du har gjort cellprov? nej det är klart ska ju kännas rätt.. vi har inte så mycke pengar, undrar varför alltid varför det är så mycke månad kvar i slutet av pengarna? men ett barn behöver kärlek och så inte pengar, anser jag... men livssituationen är annat..
jag blödde också efter mitt cellprov, borde få svar på det tycker jag, mer än 4 veckor sen nu!