Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Ja nu behöver vi massor med PLUSS här!!!!
Ja nu behöver vi massor med PLUSS här!!!!
Godmorgon!! jag drömer mardrömmar om oläsliga jätte konstiga Gravtester, som först är starkat positivt sedan försvinner det och sedan tillbaka i olika förger och mönster... UUUuusch jobbig dröm! Jag var glad när jag vaknade!
Disan det är ju tidigt, inget är ju klart än hoppas!!
Tappen är lite lättare att nå nu på morgon och är lite snett uppåt?? stängd! Jag har lite svårt att säga BMI dag efter som ÄL-testet ger utslag två dagar så jag räknar idag som BIM för att vara på säkra sidan... Jag har varit sen åtta dagar en gång, så det kan ju hända också! Det här är jobbiga dagar i en barnplanerares liv!!! Visst håller ni med mig? Man blir som lite neourotisk imellan åt! hahaha
KUL Bumbi! håller tummar och tår!!
BMI är ju fel att jag skriver jag det!! BIM!
HAHAHAHAHAHA! Men dom säger ju när man drömmer så där kan det vara något på gång! Men Gravtest är nog mer stressad över att få minus, det var tidigt på morgonen precis innan jag vaknade.
Flyga lät ju Härligt!!
Jag menar att om man drömmer att man lyfter med vagn och hela alltohop så kanske det kan räknas till en sån där tokig gravid-dröm, men att mina jobbiga gravtester kanske mer är stress...
bumbi 84 skrev 2008-03-18 08:50:07 följande:
ha ha ha!!!
Å jag skrattade åt Bebis09:es man!
8:e här
Ja vi funderar på att om det inte tar sig snart så kanske det är lika bra att börja utreda på engång. Jag väntade i 6 månader innan jag började med ÄL-test nu vet jag att jag så gott som prikar in den i alla fall, det kunde jag inte säga helt säkert innan...
jag tycker att hoppet går upp och ned. Vissa månader blir man helt knäckt och ledsen och förstår inte att folk får barn så lätt på första försöket!