Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Nu ska jag iväg! Vi ses säkert ikväll allihop! Hoppas alla tappar KNIPER...
Nu ska jag iväg! Vi ses säkert ikväll allihop! Hoppas alla tappar KNIPER...
bumbi 84 skrev 2008-03-19 11:22:41 följande:
Jag tycker att vi förtjänar pluss nu allihopa!!!
Min uppdatering, tappen är ganska hård... ja presis som förr, men jag har lite genomskinliga inte direkt flytningar som kommer till trosan, det är rätt sparsamt, men man känner och ser när man undersöker. Dom är mer ljus ljus vita lotionaktiga fast lite tynnre... Men blir inte klok på vad som ska vara gravsymptom och vad som inte är så bra!
Jag är snorig ock kissnödig!! Hela tiden!!
Disan:
Det har det gjort för mig idag också forsat... fast inte hela tiden, jag har den där jag-är-super-kissnödig-kännslan nonstop!! Jädrar vad jag hoppas att jag är på smällen nu! Det lilla livet kommer födas in till världens kärleksfullaste hem!!
Hoppas Disan!!! hoppas hoppas att det är vår tur nu!
7-8 minns inte riktigt månaderna går, vi har inte barn sedan tidigare så vi är jätte ivriga!
Jag hade BIM den ca 18/3...
Ni då hur många försök? Hur gick det med ditt första barn, försökte ni länge? Hur märkte du att du var gravid?
Gud vad häftigt! Då kan du ju vara nöjd med att din kiropraktor förmodligen vet vad han håller på med! HAHA
Jo jag ska testa imorgon bitti!
Inte för att snoka alls överhuvudet taget men vart bor du i landet?
Jag börjar känna mig tjock i huvudet och näsan, som en förkylning på gång igen, det blir ju inget bra nu!
Tror att jag måste gå och lägga mig om en stund, jag känner mig trött...
JAG ÄR GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kan inte förstå det! det var positivt!
bumbi 84 skrev 2008-03-20 12:51:09 följande:
Tack Tack! för alla tacken!
Jag kanske förstår, men jag tyckte att min kissnödiga känsla var för det tryckte på mens... men se hur det var här då..
Men Disan din tapp har ju varit ganska lik min eller?
Tack Digitalis
Men Disan min var så där hård och jag tyckte ju också att nej nu kommer mensen... för den var ganska mjuk uppe på och jag trodde att den var lite öppen då! Men den var bara lite mjuk och man känner ju alltid vad öppningen är!
Du hade BIM igår va?
Så än vet du inte om det är ett litet frö!!
Som vi sa! Bara till motsatsen är bevisad!
KRAM
Åååå hur går det för er???!!!
Någon som plussat? jag håller alla tummar jag har!