Inlägg från: Annaklaran |Visa alla inlägg
  • Annaklaran

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Det stämmer, inget är bevisat! Å nu är jag helt nojjig över tapprackarn! Nu satt den dock på sniskan! Jag ska vänta ett tag nu. Gå och hjälpa min tokgravida sötnos till vän och puttsa fönster (flyttstäd) Och här är det Snöstorm... Kommer väl inte kunna skriva eller känna på tappen med blå, ishänder

KRAM på er, jag uppskattar den här tråden

bumbi 84 skrev 2008-03-18 10:47:04 följande:

nej tappa inte hoppet nu tjejer!!! vi får allt vänta på tant röd först!!
  • Annaklaran

Å här är ni allihopa *lättad*...

Oj vad det händer grejjer här!

Jag får bli mer aktiv i morgon bitti, måste sova nu... helt slut efter Fönsterputtsande, jag har jobbat hela kvällen också!!

Min tapp: Hård, halvt bakåt lutad, jag känner mig kissnödig hela tiden, blir jätte sur när det inte kommer mycket kiss. Det trycker på liksom. Förmodligen mens som vill ut och inte kan för jag psykiskt motarbetar den Det visar väl sig!

KRAM på er

• Annaklaran

bumbi 84 skrev 2008-03-19 10:20:29 följande:

nu får du inte tappa bort oss
    Nej nu så! Jag upptäckte just att man kan lägga tråden i favoriter! Väldigt bra!!!

Uppdatering! Tapp hård lite bakåtlutad, stängd. Jag antar väl att det är bra så länge den inte ger ifrån sig något blod! Jag såg i kalendern idag att det är precis fyra veckor sedan jag hade mens senast, jag fick ju dock ÄL-lite tidigare... Så jag räknade därefter, var det rätt tro? Hur som helst. Ibland drar det ihop sig där nere och gör vansinigt ont, och just nu är det helt lugnt!

Vi ska testa senare, Pär tycker att det är spännande att vänta, jag vill både och men helst få det klart!!
  • Annaklaran

Nick:... BIM:... ÄL:....... TAPPEN:
    Bebis09 22 mars 9 mars Mjukare än tidigare, mera öppen, låg!

Nick:... BIM:... ÄL:...... TAPPEN:
    Bumbi84 13mars 1mars? halvmjuk stängd högt

Digitalis 22/3 5/3? väldigt mjuk, bakåt, låg (satt på huk), stängd

Annaklaran 18/3 3-4/3? Hård, smal på nått sätt, bakåtlutad

• Annaklaran

Välkommen Digitalis!! Vi håller tummarna för dig också!!!

• Annaklaran

Vad tror ni om det där med BIM datumet? Jag fick mens senast 20 februari det är fyra veckor sedan, men ÄL var 3 dagar tidig... hur räknar man då igentligen??

• Annaklaran

Det är så super individuellt det är ju det tråkiga, tänk om vi haft en mall vad himla ljuvligt det skulle vara va! hihi Du har ju några dagar kvar till BIM, min var stor som vanligt först, sedan dess har den lekt akrobat!!!

Digitalis skrev 2008-03-19 11:03:43 följande:
    Tack ska du ha Annaklaran!Förresten...min tapp kändes ganska bred/stor eller hur jag ska säga. Vad betyder det?
  • Annaklaran

Ja visst måste jag väl räknas som passerad BIM! Men det skadar ju inte att dra på lite, för att vara super säker!

ALLA:

Jag vill bara varmt rekommendera Clerblue digital ÄL-test om ni inte testat, dom är lite dyrare men man får sju stickor! Man behöver inte använda alla samma månad om man har lite koll.

Då vet man liksom och kan utesluta att man missat!

• Annaklaran

VÄLKOMMEN Längtan3!! Du har kommit till världens bästa tråd!

Det är som det skall vara. Den ska vara stängd innan mens och hällst nio månader fram över!! På minner om min tapp det där hård som smal spetsig liksom!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?