Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

du kanske får utslag i morgon då?

Bebis09 skrev 2008-03-17 10:46:45 följande:
    ja mycke märkligt, försökte ta bild men teststrecket ser bra mycke svagare ut är kontrollstrecket fast i verkligheten är det inte såå jätteskillnad!
  • bumbi 84

Tack,gud vad mysigt. å du har en hel hop med söta ungar Avis vill oxå ha många men sambon tycker det räcker med två men vi får väl se. skam den som ger sig!

kaslin skrev 2008-03-17 10:50:34 följande:
    bumbi 84 skrev 2008-03-17 10:40:44 följande:
    vilken söt dotter du har,hon är född på min o makens bröllopdag*L*vi gifte oss förra året det 27:de feb,jag var då höggravid.det var inget planerat egentligen,meken komo hämta mig o sa att vi ska åka någonstan o att det är en överraskning,han tog mig till stadshuset o där gifte vi oss,sen efteråt åkte vi lyxkryssning o där på båten väntade vänner o bekantaså vi har precis firat vårat 1 årsdag
  • bumbi 84

antingen är du på tjocken eller så kanske du får en extra äl om ett vpar dagar

Bebis09 skrev 2008-03-17 11:01:24 följande:
    ps.lite dålig bild kanske, mycke blixt och inzomning...strecket ser dock starkare ut i verkligheten!
  • bumbi 84

ja det skadar ju inte ifall det är en extraäl. det skulle man ha varje månad. då får man ju bibbelt så många chanser att bli gravid hur många dagar har du kvar till bim??

Bebis09 skrev 2008-03-17 11:06:41 följande:
    ja märkligt är det iaf, såg det bra ut annars?Nått skumt är det ju.. men då var det kanske bra att vi hade sex igår
  • bumbi 84

men då borde du ju kunna gravtesta eller? hur många dagar efter äl är du?

• bumbi 84

BIM:

22/3: Bebis09
    23/3: Disan, Sundri
    27/3: kaslin

Passerat BIM utan att plussa eller mens:

bumbi 84, BIM 13/3
    Lilltindra, BIM 16-17/3

• bumbi 84

min är oxå lägre i framkant!

Alyzzah skrev 2008-03-17 16:47:01 följande:
    Nu hoppar jag in i tråden som tappkännare....Ja visst lever den sitt egna lilla liv, men nu har min tapp levt ett ganska oförändrat liv sen BIM-1 ungefär.Är på BIM+2 idag och min tapp har varit likadan i 3 dagar.Högt upp så jag knappt når den, måste typ "krysta" för att känna hålet på den. Den är lite böjd som en banan, fast inte bak mot rumpan som de flesta andra skriver att de har när de är gravida. Nej min är böjd framåt!Mensvärk i en vecka. Vågar inte testa! Har 2 MF bakom mig. Antingen blir jag besviken om jag får minus, eller så blir jag hypernervös om jag får plus.
  • bumbi 84

haha det var lite häftigt. har värkarna startat innan eller efter pinnarna?

kaslin skrev 2008-03-17 19:12:10 följande:
    vet ni vad jag kom på helt plöstlgt bara så därnu handlar ju det inte om tappen,men alla gånger det har varit dax för mig att åka in på bb,så har jag ätit fiskpinnar samma dag,ja,jag vet,varför skriver hon det för*L*Men kom bara på att alla gångerna fiskpinnar med potatis hahafår väl undvika det den här gången*L*
  • bumbi 84

nejdå jag har testat men det är negativt

Alyzzah skrev 2008-03-17 19:15:40 följande:
    bumbi84: har du passerat bim utan att testa dig?
  • bumbi 84

nu har man varit och pillat igen! nu tror jag kanske mensen är på G. fick en liten slem klump på fingrarna som jag tror är slemproppen! fick så förra månaden oxå och sen rosa flytningar som blev till mens. men inget rosa denna gången så vi får väl se vad som händer tills i morgon!

nån mer som fått så?

men den känns fortfarande stängd. kanske pillat lite för mkt :-O

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?