Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
Ja, god natt alla!!
SJälv skall man ju smygtesta imorgon... Hehehe...
Ja, god natt alla!!
SJälv skall man ju smygtesta imorgon... Hehehe...
Nu har jag testat: Det blev neg! Men det är ju BIM-5, så det gör ingenting!! Är ff hoppfull!!
Idag är dock mensvärken ännu starkare... Det kan betyda vad som. Har ju aldrig mensvärk annars, men har nu kommit att tänka på att det faktiskt bara är den andra cykeln sedan grav och amning. Förra cykeln kom ju mensen för tidigt, usch, tänk om kroppen inte ens är redo??
Ikväll skall vi kolla färg och tapp igen! *längtar* Om jag ngn gång blir tapetmakare skall jag minnas denna tid!!
Hur har ni andra det?
Men grattis bumbi!!!!! Ett streck är ju ett streck!!! Eller känns det för läskigt om vi grattar? Jag tror att du är gravid, men har räknat fel på äl...! Nu vill vi veta, allt om din fläckiga färg och din tapp!!
bebis09: låter inget bra... Men å andra sidan, kan det inte vara så att du pillat för mkt? Eller bero på syrebristen?
Här inne får man skratta högt!! hahahah!!
Hoppas att jag inte missat ngt... Hade hänt så mkt och jag har en galen bebis i knäet... Inte lätt!
Nu har det hänt mkt igen!! Synd att min bebis inte gillar att sitta vid datorn...
Själv har mensvärken lagt sig ganska mkt, känner bara lite molande nu. Imorse gjorde det riktigt ont! Ungefär som att mensen hade satt igång, men tappen är stängd och lite halvhård, så det känns bra.
Så trist att bebis09 inte lyckades denna månad också. Men någonting säger mig att det kommer att bli ett plus på hennes sticka så fort hon har genomgått spolningen av äggisarna!!
Ja, här hoppas vi för fulla muggar! Är helt sjukt vad vi hoppas!!
Dessvärre kan ju besvikelsen bli enorm om ngr dagar om mensen kommer... Då kommer jag att gråta, det är en sak som är säker!!
Välkommen yess!! Såg ditt mail, skall svara på det med min privata adress
Är du ff grå/syrebrist?
SÅ var jag klar med mina kvällsbestyr då Den känns precis som de tidigare dagarna som jag känt nu, vad är det, tre sammanlagt? men är väl kanske ngt längre. För min del är det bra, min tapp blev ju lång när jag var gravid. Den är helt stängd, kommer inte in en mm! Men öppningen är nog rakt ned, tror jag, lite svårt att avgöra när man står som jag gör när jag känner... :-/ Märk är jag idag med, man kan nästan kalla det för mörklila, men inte hela paketet, men det känns som att det spridit sig sedan igår
God natt alla tjejerna!!