• Disan

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

bebis: Skönt!! Alltid en sådan befrielse när mensen är över och man äntligen kan pusta ut, vare sig man försöker bli gravid eller inte!! JAg längtar tills ni får spola dina små äggledare, det kommer att ta sig direkt efteråt, det är jag säker på!!
    BabyRo född 070620
  • Disan

Jo, nu har det börjat komma lite klumpar och så... Känns inte så fräscht, det brukar jag inte ha!

Lägger till dig, iomi, så kan du glutta bäst du vill!! Heter Vägen till pysslingen, eller nåt åt det hållet.

Har kvar lite symtom från och till, yrsel, ja lite molande värk så klart, stickningar i brösten och lite annat smått och gott. Gråter ff över värdelösa saker! Hormonell, helt enkelt...

BabyRo född 070620
  • Disan
    bebis: oj, här går det snabbt! Hur fasikens kan den vara stängd och blodig samtidigt? Hmm...  Nej, men allvarligt, skönt att det börjar närma sig äl iaf! Såg att du äter rosenrot, du slutar väl med den efter äl, eftersom det kan vara farligt för små foster?
    BabyRo född 070620
  • Disan

Hahaha, spermier utan lokalsinne!!

iomi: dumma din tapp!! den skall ju vara stängd och kniiiiipa!!!

BabyRo född 070620
  • Disan
    Bebis09 skrev 2008-03-25 13:42:19 följande:
    ja dom har ju inte detfunderar på att sticka in en skylt och ge dom kompass och skriva, rakt in för livmodern sväng sen åt höger el vänster och där ser ni det gyllande ägget... 60* norrut.. haha!
    Men hur litet måste man kunna skriva då?
    BabyRo född 070620
  • Disan
    Bebis09 skrev 2008-03-25 13:45:38 följande:
    telepatering kanske?? önsketänkande... allt går nog och redigera i word
    Aha,,, men då måste man ha en skrivare.... Tror du att man kan låna den på bibblan? För att skriva ut minitexter?

Jag känner ju liksom att detta kan vara en bra idé!!
    BabyRo född 070620
  • Disan

Håller med bebis, förlåt om jag säger så för ofta, men man vill ju så gärna peppa!! Generad Hoppas att du inte tagit illa upp, jag skall genast sluta med det!

BabyRo född 070620
  • Disan
    Bebis09 skrev 2008-03-25 14:13:31 följande:
    tror du du kan dra korten åt mej om en vecka eller så? eller kanske redan nu?
    Jupp jupp!! nu orkar jag inte, dessutom kommer bebis att vakna när som helst och då är det bråk=lunch. Hon matvägrar om hon inte får äta själv nu för tiden. Skitjobbigt!
    BabyRo född 070620
  • Disan

sundri: välkommen tillbaka från deppet!

Vi andra verkar inte hinna med att deppa, vi skriver för fulla muggar om bra knep för hur man lättast undviker att bli gravid! ...och hur man förlänger sina fingrar så att man bättre kan nå tappen. Eller vad det nu är som vi pillar på...!

Själv har man tvättstugan och är fasligt trött!

Tog ett gravtest, det som kom med posten idag, men det var totalt negativt. Så nu vet jag varken ut eller in. Men det är skit samma. Vi har ju ingen pyssling i magen i vilket fall som!!

Ang äl-flytningar så brukar jag bara ha ngr dagar innan äl, sedan nada!! Jättekonstigt, men har ju blivit gravid ändå, så visst fungerar det

BabyRo född 070620
  • Disan
    kaslin: Kör med äl tester nästa månad då! Men fy så trist att höra att du fick den tidigare!! Ledsen *morr* Vi hoppas på att den sköter sig till nästa gång, så att det blir en bebis då!! På riktigt!! Inte roligt när man misstänker tidiga mf, jag var ju själv där denna månad!

digitalis: Usch! Inte en till! Nu får de misstänka mf ligga lågt ett tag... Blä... Men nu är väl din mens praktiskt taget slut och nya tag får tas!!

bumbi: Jag förstår heller inte vad din kropp håller på med! Knas-kroppen!! Men ta du ett test till imorgon, om neg, ring bm på direkten!!

Själv i morse så hade min tapp stängt sig lite iaf, blöder nästan ingenting idag. När min tapp kändes lite mediumöppen så måste den nog ha varit normalt öppen, konstigt. Men, men... Nu är den nog medium iaf, så stängs den lite till är den nog stängd på riktigt.
    BabyRo född 070620
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?