Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
bebis: Skönt!!

Jo, nu har det börjat komma lite klumpar och så... Känns inte så fräscht, det brukar jag inte ha!
Lägger till dig, iomi, så kan du glutta bäst du vill!! Heter Vägen till pysslingen, eller nåt åt det hållet.
Har kvar lite symtom från och till, yrsel, ja lite molande värk så klart, stickningar i brösten och lite annat smått och gott. Gråter ff över värdelösa saker! Hormonell, helt enkelt...
Hahaha, spermier utan lokalsinne!!
iomi: dumma din tapp!! den skall ju vara stängd och kniiiiipa!!!
Håller med bebis, förlåt om jag säger så för ofta, men man vill ju så gärna peppa!! Hoppas att du inte tagit illa upp, jag skall genast sluta med det!
sundri: välkommen tillbaka från deppet!
Vi andra verkar inte hinna med att deppa, vi skriver för fulla muggar om bra knep för hur man lättast undviker att bli gravid! ...och hur man förlänger sina fingrar så att man bättre kan nå tappen. Eller vad det nu är som vi pillar på...!
Själv har man tvättstugan och är fasligt trött!
Tog ett gravtest, det som kom med posten idag, men det var totalt negativt. Så nu vet jag varken ut eller in. Men det är skit samma. Vi har ju ingen pyssling i magen i vilket fall som!!
Ang äl-flytningar så brukar jag bara ha ngr dagar innan äl, sedan nada!! Jättekonstigt, men har ju blivit gravid ändå, så visst fungerar det