Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Trollmamma07 skrev 2008-05-14 12:49:48 följande:
    hur menar man med låg eller hög egentligen?
    hög, långt där inne
    låg, ja när den är längre typ..

så fattar jag det iaf
  • TuSSen09

haha magen va ivägen när jah cyklade, fan kanske skulle ta och banta lite eller nåt

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-14 14:49:08 följande:
    trollmamman: hur många försök är ni uppe i då? Jag menar, långt ifrån alla behöver sju månader på sig!! Ronja blev till på andra försöket, första blev precis som för oss förra försöket: supertidigt mf Men, det kanske är så det skall vara för min del? Ett supertidigt (hann få svaga plus innan bim, men mensen kom som planerat) mf och sedan ett äkta plus Jaja, åter till frågan: jag hoppas verkligen! Men det är en vecka kvar till bim, men med alla dessa sträckningar och så, så vet jag att det säkert är ngt på gång! Hoppas bara att det lilla ägget orkar hålla sig kvar efter att ha borrat sig in i bebishuset Har ju aldrig ont eller så innan mens i vanliga fall, så det finns bara två anledningar: gravid eller infektion! .. och infekterad där nere, är jag inte tussen: hahahahaha!! Ja, ngt kilo bort kanske, eller en större cykel??
    större cykel, nje, några kilon, japp japp

haha måste skriva här också:
    åt för ca 30 min sen en fetaostbit och det var såååååååååå god, åt en alldeles nyss och den fick jag spotta ut i slaksen!
  • TuSSen09

Haha jani, patetsiskt!

Såklart stort blått  idag och vad hade jag tänkt mej!

Tappen är hård utanpå och mjuk innuti och öppen.. har varit öppen hela tiden sen äl typ, mer eller mindre... brukar va stängd iaf mellan äl och bim. Har ont i korsryggen som vanligt och mådde skitilla igårkväll! Trodde först nu blir jag magsjuk, men slapp spy och illamåendet gick över då jag la mej ner och somnade...

idag mår jag rätt bra, lite trött och huvudvärk och fanny har feber så jag vab:ar!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 09:45:32 följande:
    tussen: trist... Hoppas att fanny inte mår för dåligt dock! Chris är också sjuk, hög feber har han. Är väl ngt som går kan man tänka sig... Själv skall jag beställa lite billiga tester från testlagret (jag vet, de är inte de bästa grejerna, men jag vill leka lite ) Tänkte om jag får dem imorgon kan jag testa mig fram till tisdagen och om ngt av de testen visar positivt så köper jag ett cb!
    sådär gjorde jag också men peppar peppar har inte beställt tester därifrån, sååå skönt! ska hädanefter bara försöka testa OM mensen är sen..
  • TuSSen09

varför smakar allt pest och pina som jag är sugen på?

uch, kanske håller på att bli sjuk för gravid är jag nog inte!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 09:59:54 följande:
    Jag beställde vanliga stavtest från minipristester.se eller vad de nu hette hade iaf en känslighet på 20mmol på hCG:n Hoppas nu bara att de kommer imorgon!längtan: Jag håller mina tummar iaf!!tussen: Ge inte upp riktigt än! Är tappen ff öppen?
    japp tappen är fortfarande öppen!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 10:01:27 följande:
    tussen:
    har ju varit öppen sen ÄL typ.. idag hade jag lite gulbruna fltyningar också (men gulbruna, gula hade jag redan i v 6 då jag vänta fanny) men men.. är nog ändå kört.. tappen känns större idag och jag har mensvärk

kommer nog aldrig och bli gravid
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-15 10:43:20 följande:
    tussen: Det måste kännas jättetungt! Men det kommer tids nog, ni måste nog bara få lite hjälp på traven!
    jo om nu min man godtar det han kanske säger att det inte är nån ide att fortsätta utredningen, iför sig har han sagt att jag får åka själv på spolningen så lite måste han ju vilja ÄN! Det ger mej lite hopp!
  • TuSSen09

disan & trollmamman
    hoppas det är eran tur och plussa denna gång

jag brukar få molvärk 4-5 dagar innanbim men nu har jag haft svag mensvärk sen äl+3

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?