Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Trollmamma07 skrev 2008-05-12 12:43:28 följande:
    okey... läskigt... e ju bara typ bara 2 veckor sen jag slutade med pillrena så har inte så jättekoll på min cykel längre och inte haft "riktig" mens sen jag fick dottern så har absolut noll koll på läget nu.Tussen: Haha spänningande :D Vi får hålla tummarna för varandra och hoppas att Bumbi smittat oss med lite grav-sjuka *fniss* Fast ännu vågar jag inte hoppas något. Bumbi: Hur var din tapp strax efter äl denna gången när du fick plus? (Oj vad jag gillar ditt nick föresten *love bumbibjörnarna*
    kan ju alltid hoppas, min tapp brukar dock vara såhär tror jag, kankse inte så hård i roten, eller stor, har för mej att jag brukar säga att min tapp är fjuttigt liten
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-12 14:42:45 följande:
    Tussen, Trollmamman och jag har alltså bim nästan samtidigt! Vad kul att följas åt! Men min tapp är inte alls som era nu, min är ju framåtlutad och hård, helt stängd... Det var den inte förra månaden... Jaja, spännande och se hur det utvecklar sig!anki: hur långt gången är du nu då? Håller verkligen mina tummar för din skull!
    åh tänk om det är din tur och plussa nu då!
    jag har huvudvärk, ska springa en timme på stan sen tänkte jag och köpa svampsalva åt lillan mm blir nog ett test också som jag spar till senare
  • TuSSen09

tappen mera stängd ikväll
    mjuk i öppning hård i roten... har lite molvärk...

• TuSSen09

tapp lite hårdare, men mjuk i toppen och hårdare vid roten och imorse iaf mer stängd än igår, lite molvärk!

• TuSSen09

jag skiter i detta nu
    har samma flytningar som jag haft i alla dessa månader vi försökt nu, tappen var liten, mjuk och stängd!

• TuSSen09
    Hoppet 3 skrev 2008-05-13 09:46:43 följande:
    Hihi blev lite full i skratt idag.....Hur tidigt kan man ha foglossning och hur känns det ? var har man ont i såfall?
    jag fick det med första barnet i v 6
    hade som hugg i blygbenet och det ila och hade sig
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-13 10:58:16 följande:
    En till fråga föresten. Om ägget har blivit befruktat vid äl när fäster det ungefär då?
    3-10 dagar
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-13 12:48:11 följande:
    Trollmamman: Vi har bim mellan den 20 - 22 maj! Du hade ju äl i onsdags för en vecka sedan, jag hade äl på torsdagen (min bim är den 22/5) och tussen har precis ändrat sin bim till den 20/5, om jag inte minns fel? Men först trodde hon på äl samma dag som min var längtan: jag fick min foglossning i vecka 11 ungefär, satt och grät på kvällarna efter jobbet... Hur hemskt som helst! Igår ilade det dock till i svansen, gjorde ont som fan! Vet inte vad det berodde på... tussen: Upp med hakan, är det verkligen över än? Tappen kanske bara ändrar sig? Du har inte fått ngr fler äl flytningar iaf va? Så att du verkligen har haft äl den här gången..?fjällräven: tappen skall inte vara mjuk när man är gravid, den skall vara lite mittemellan, hård inuti och muk utanpå, som man brukar säga Min gravida tapp med ronja kan dock beskrivas som hård, men allt är ju en "smaksak" hur man vill beskriva den
    nej inga fler älflytningar bara med gamla vanliga..

är trött idag känner det men och andra sidan gick jag ju upp tidigt, blir varm för ingenting.. anledning till det också, det är varmt här inne..

om jag ändå slapp va så svullen men jag verkar va gasig..
  • TuSSen09

ännu en tappkoll
    mjuk, stängd och väldigt långt där inne, lite mindre än imorse och igår

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?