Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

igår 35.92
    idag 35.98

ja väldigt låg, vill du se kurvan?

• TuSSen09

jag har världens ilningar i magen och den spänner och drar åt olika HÅLL!!

Sen har jag genomskinliga trådar lite mindre igen och lite vitt i dom, så nå skumt är det, säg att det är ÄL, jag villverkligen det. dock är tappen hårdare idag, utslagen men ändå stängd längre in eller vad man ska säga, fast den känns som att den ska utplånas typ utifrån inte innefrån.. skumt.. men iaf, öppen kanske men hårdare och världens molvärk drag i äggstockarna, önskar jag hade ältest men NÄE ska inte ältesta nå mer

• TuSSen09
    Leanbh skrev 2008-05-07 12:22:55 följande:
    men kör inte ni varannan dag? Har för mig det. Sen är det ju klart att man inte alltid orkar, men tror du inte att ni har prickat in äl oavsett när den är/har varit/kommer att vara? Du kanske bara har missat den...eller? *försöker komma på nåt mer positivt*

jag trodde ju att jag hade äl i söndags, men så sjönk tempen igen och så mycke trådiga flytningar jag haft sen dess så tvivlar jag på att jag hade äl då, kanske igår då högg det till ett par gånger i magen som ilningar, stick som att nått lossna och sen dess har jag haft konstant molvärk, fick tom mensvärk efter sex igårkväll..

Jo vi försöker pricka varannan dag, har blivit lite tof..

dag: 10,12,13,15,17

hittils

och ev äldag 15, ev äldag 17, ev äldag 18-20

• TuSSen09

jo, vi får se vad vi orkar inte bara och bara
    ta i förrgår tex vi båda hade lust men när vår dotter väl somna så sov vi också blev inge sex då inte

AJ AJ AJ min äggstock nu gör det ont på vänster sida igår högg det till på höger...  och det som rinner till ibland, så jag antar att jag har massa flytningar...

• TuSSen09
    Leanbh skrev 2008-05-07 12:50:35 följande:
    nu ska jag pillra mig iväg till doktorn för mitt sista blodprov! Wish me luck!!!
    håller tummarna

jag näe få se men blir det spolning då jäklar ska jag ta upp allt vad jag vill!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-07 13:29:47 följande:
    www.fertilityfriend.com/home/167154Här är min deppiga tempkurva...
    den var lika skum som min, fast din temp är hög, kanske hade du mf sist och äl kommer senare annars du har symptom och om tempen tar ett skutt uppåt får du kanske ÄL utsatt i dagarna som mej ungefär!
  • TuSSen09

disan oj
    ja jösses, tiden går man hinner inte med i svängarna, månaderna går fort, men då kanske du får älhöjning innan helgen eller så har du en älfri månad nu!

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-07 17:18:45 följande:
    Helt säker på en älfri månad... Inte meningen denna gång! Hade det på känn från början, man hoppades, men inom mig visste jag att vi inte skulle lyckas denna gång! Besviken över att äl inte kommer, men hellre veta det än att leta efter tecken som inte kan finnas
    jag är faktiskt mitt iallt tvivel så ville jag känna såhär redan igår, att nu jävlar nu blev det en bebis en bebis växer inom mej, men jag kommer väl ha fel.. har lagt junilistan i favoriter men för ovanlighetens skull INTE lagt in mej där ÄN.. och ja har gjort det nästan direkt efter ÄL kan ju va glandinet som gör mej hoppfull mitt i allt skit!
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-07 17:23:30 följande:
    tussen: Men när du har älat, hur mkt höjs din temp med då? För din chart denna månad är ju inte spec rolig, ungefär som min... *suck*
    ska se imorrn om tempen höjs
    nu ska jag hem men jag brukar ligga på 36.8 iaf efter ÄL
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?