Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
igår 35.92
idag 35.98
ja väldigt låg, vill du se kurvan?
igår 35.92
idag 35.98
ja väldigt låg, vill du se kurvan?
jag har världens ilningar i magen och den spänner och drar åt olika HÅLL!!
Sen har jag genomskinliga trådar lite mindre igen och lite vitt i dom, så nå skumt är det, säg att det är ÄL, jag villverkligen det. dock är tappen hårdare idag, utslagen men ändå stängd längre in eller vad man ska säga, fast den känns som att den ska utplånas typ utifrån inte innefrån.. skumt.. men iaf, öppen kanske men hårdare och världens molvärk drag i äggstockarna, önskar jag hade ältest men NÄE ska inte ältesta nå mer
jag trodde ju att jag hade äl i söndags, men så sjönk tempen igen och så mycke trådiga flytningar jag haft sen dess så tvivlar jag på att jag hade äl då, kanske igår då högg det till ett par gånger i magen som ilningar, stick som att nått lossna och sen dess har jag haft konstant molvärk, fick tom mensvärk efter sex igårkväll..
Jo vi försöker pricka varannan dag, har blivit lite tof..
dag: 10,12,13,15,17
hittils
och ev äldag 15, ev äldag 17, ev äldag 18-20
jo, vi får se vad vi orkar inte bara och bara
ta i förrgår tex vi båda hade lust men när vår dotter väl somna så sov vi också blev inge sex då inte
AJ AJ AJ min äggstock nu gör det ont på vänster sida igår högg det till på höger... och det som rinner till ibland, så jag antar att jag har massa flytningar...
disan oj
ja jösses, tiden går man hinner inte med i svängarna, månaderna går fort, men då kanske du får älhöjning innan helgen eller så har du en älfri månad nu!