Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

duktiga du

• TuSSen09

det kan jag förstå

Inte lätt att försöka sluta, men har man väl bestämt sig så är dte ju superbra om man lyckas

• TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 11:01:04 följande:
    är förvånad över att det gick så bra!har testa att hålla uppe lite tidigare.. men har fått ett sånt enormt suuuug! men det var antagligen för att jag inte riktigt bestämt mig.. nu när jag var inställd på att det skulle vara förjävligt så har det gått bättre=) det va ju inte som en dans på rosoor.. men inte heller som en visit i helvetet!! utan en utmaning=)oj vad jag svammlar!!
    du är iaf duktig

annars brukar det va att slutar man röka börjar man snusa..
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 11:26:56 följande:
    det var en utav sakerna jag hade bestämt.. att inte bara byta beroende.. jagville bli av med hela grejen! å det är fantastiskt frigörande och stärkande!mitt nervsystem börjar att återfå sin kraft oxå.. så dofter och smaker börjar att föändras, även känslor fysiska å psykiska! så det är en häftig förändring!
    va underbart, härligt att du ser det posetivt
    FIame skrev 2008-05-06 11:30:43 följande:
    Jag brukade känna på en av mina flickvänners livmodertapp. Väldigt roligt hade vi och skönt var det att utforska varandra. Vi lyckades bäst i lite varmare avslappnande bad (badkar) när vi badade tillsammans. Men det är svårt att komma åt som kvinna tror jag, men kanske går.
    hehe, men vi gör det inte i sexstimulernade synpunkt mera för att veta och kolla och lära känna om vi kan va gravida eller inte, låter ju lite äckligt egentligen men men är man desparat så är man
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 11:41:10 följande:
    Ja! jag försöker att vara en positiv människa=) livet är lite roligare då=)och har fått för mig att man lättare får ett pluss då=) hehe!
    Då borde jag ha haft ett plus för länge sen, en bebis tom kanske
  • TuSSen09
    yess skrev 2008-05-06 12:16:10 följande:
    ja! fy vad du är duktig! är helt imponerad över att du fortfarande kan ha en positiv livssyn!!!! you go girl=)
    utåt kanske men inombords skriker jag varje gång i ren förtvivlan då mensen kommer, är depp efter mens men så vid äl blir man peppad igen och sen innan mens kommer deppet åter...

Nej nu ska jag ut på en cykeltur i det fina vädret, måste ta ut pengar så jag tar mej hem sen
  • TuSSen09
    Leanbh skrev 2008-05-06 15:30:40 följande:
    halloj bruttor!!Jag ska också gå ut i solskenet och montera ihop en trädgårdsbänk, sen ska jag sätta mig på den och SOLA!!!!
    det lät inte dumt

jag ska laga middag här åt karln jag är assitent åt
  • TuSSen09
    Disan skrev 2008-05-06 17:25:40 följande:
    Nu kommer världens bästa fråga: Imorse hade min temp sjunkit igen, till 36,8, men några timmar senare var den uppe i 37,3... Alltså, kroppen betedde sig precis som den brukar dagen efter äl. Saken är ju bara den att det är två dagar efter den förmodade älen!! Min kropp är ALLTID prick och precis, finns inte i mitt vokalbulär att äl kan komma en dag tidigt eller sent, det gör den inte, då kommer den inte alls... Idag har jag varit lite deppig över hur det ligger till, får väl se hur tempen är imorgon bitti. Men som det ser ut nu har jag ju inte lyckats med att äla!! Vi som hade längtat efter denna månad, att få sätta igång på riktigt... Blir så ledsen...Kände dock på tappen igår kväll och den var sååå öppen! Helt sjukt, fick in fingret, ja självklart stack jag ju inte in det hur långt som helst, man jag märkte att jag skulle ha kunnat Nog har kroppen försökt att äla, men jag tror inte att det fungerat... Vad tror ni, mina tappvänner?
    ungefär som för mej då, fast och andra sidan, har inge vettigt svar då jag inte fattar mej på min kropp heller, jag har haft mensvärk idag, tappen är hårdare och mindre öppen och näe ingen torr period här inte
  • TuSSen09

jag ger upp
    jag är så fruktansvärt less på detta

*suck*

• TuSSen09

jag tror inte jag älar...

så varför ha hopp om ett plus så ägglossningen strular varenda månad, inte konstigt jag inte blir gravid. Tempen ska ju va det ultimata bästa settet och se en ÄL men det blir ju aldrig nån har flytningarna, värken, tappen är öppen men inget händer

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?