Inlägg från: TuSSen09 |Visa alla inlägg
  • TuSSen09

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

Trollmamma07 skrev 2008-05-29 09:38:39 följande:
    Tappen samma lika som igår. Molvärk och ilningar i livmodern. Ingen mens. *suck* Kan ingen av er skicka hit mensen så man kan börja om på ny kula?
    va jobbigt... jag lider med dig, inte kul när man inte får plus och inte får mens... så jobbigt, bättre då att mensen kommer före bim, nej uch... jag är snart pååväg emot bim. längtar men ändå inte vill inte ha mensen igen!
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-05-30 11:38:58 följande:
    Inte mycket nytt att berätta här. Tappen: Lång, stängd, tjockt lager mjukt utanpå och sen lite fastare innuti.
    va skumt, och ingen mens och inget plus, skumt skumt skumt

inte så mycke nytt här och berätta heller, min tapp var dock lite hårdare och mindre öppen igår, men så idag är den mjuk och öppen igen, så jag vet verken ut eller in, inget maxutslag än på monitorn dock massa molvärk i hela buken idag!
  • TuSSen09

elller hur
    sååån älvärk jag har

• TuSSen09

min tapp från liten till LÅNG, äl verkar va över för jag har vitare flytningar nu... tempen har stigit men monitorn fortsätter visa HÖG fertilitet, fattar ingenting, enligt tempen hade jag ÄL i fredags...

• TuSSen09
    Disan skrev 2008-06-01 20:30:27 följande:
    Tussen: men kan inte monitorn reagera på hormoner ff? Vet inte hur det där fungerar! Men huvudsaken är väl att ni har älat, inte eg när äl var Jag får nog äl ikväll skulle jag tro. Men har inga känningar än...
    ägglossningshormoner?

Jadu, det är första gången på 7 rondor med monitorn som jag testat i cyklarna och inte fått MAX Utan bara hög, på hög, på hög, på hög.. ska bli spännande och se imorgon, har nämligen lite ont i vänster sida nu konstigt nog men hade ju en ganska stor äggblåsa där också.. den på höger kansk einte lossnar och jag släpper den på vänsert istället, bara och fundera, se hur tempen är imorrn och hur tappen är

nu ska här sovas iaf :-9
  • TuSSen09

kände nyss på min

den är stor, lite förlängd, hårdare och stängd, så ÄL måste va över, det ila i den också när jag kände på öppningen...

• TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-02 10:20:56 följande:
    Jo då bör ju äl vara över tycker man. :) så nu är de bara å invänta bim för dig då?Ligger själv på BIM + 12 nu :S
    jösses och ingen mens och en sån tapp, märkligt tycker jag och negativt, såå skumt...

ja äl borde va över och det gör ibland ont i äggstockarna och lite trådiga har jag så lite ja jag vet verken ut eller in känner jag just nu!
  • TuSSen09
    Trollmamma07 skrev 2008-06-02 10:38:21 följande:
    Mjo tycker de ja å. Om jag fattat allt rätt efter alla sökningar och läsning så ska tappen vara som nästippen vid graviditet, mjukna upp vid mens och vara öppen. Så färgen nertill och tappen stämmer ju. Så varför visar inte testet nått? Iof får se imorgon vad det visar. Du... Då är vi två om att veta varken ut eller in just nu. Vet att jag hade trådiga nån dag till efter äl.
    nästippen säger vissa, mjuk som läpparna säger andra..

nä hatar och leva ovisshet
    som det är nu så varför ska man försöka
  • TuSSen09

nu är min tapp, lite längre än vad den var vi äl, mycke hårdare och stängd.. har inte heller längre några älflytningar, skippar ett monitortest imorrn pga testbrist men på onsdag så får jag testa igen blir det hög då också ja då börjar jag nog få falska förhoppninngar..

• TuSSen09

min tapp är stängd idag och helt som vanligt!

Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?