• Ankmor

Sockerpullornas tråd

Så det är här du gömmer dig?

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor
    JFL skrev 2008-03-20 08:41:36 följande:
    Skulle skriva inlägga också Var så trött igår så jag orkade inte bara botten eller göra kristyr till påsktårtan. Men i morse fick jag plötsligt tid över. Så innan jag fick frukost i mig lyckades jag slänga ihop en chokladbotten som nu står och gottar sig i ugnen Mysigt!
    Se så magiskt det kan vara i tårtornas värld!
    Själv stod jag och bakade syltkakor i massor igår kväll - fast jag inte hade någon som helst lust.
    Lilla tösa skulle ha med sig till skolan för att sälja utanför ICA...

Och en sak till; jag har inboxat en del från förra tråden - kanske någon annan kan göra samma? (Fru Humla, Maraschino, Tussa76 & Solaika har fått inbox)
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-03-20 18:30:39 följande:
    JFL - Vet precis hur det känns Här blir det inte ens nån påsktårta, har ju tre tårtor på beställning till imorgon så det känns lite jobbigt. Men kanske i slutet på helgen... Ankmor - Vilka finns kvar då? Pannkakan, rimmis, Flingan... hmmm... UWO, är hon kvar? Vi är säkert fler som jag bara inte tänker på just nu i tårtdimman. Jag fixar dom jag nämnde iaf Här är en bild på mina bebisar till imorgon. Visst ser det ut som din i plast JFL?
    UWO är inte kvar - hon har kvar sin pres men inte här inne
  • Ankmor

Så där ja, nu har jag inboxat ett par till - gick igenom två gamla trådar...

• Ankmor
    jessica6 skrev 2008-03-20 19:14:03 följande:
    Hej tjejer!Tusen tack, Maria att du kom att tänka på mig också.Skulle skriva inlägg idag och kunder för allt i världen inte komma på varför det inte gick. Hahaha, tills jag tittade lite noggrannare och såg att tråden var stängd.Snacka om noll koll!Vilka söta bebisar, Maria! Du är så himla duktig!Det var några fler jag skulle kommentera till, men det var i gamla tråden, så jag får gå tillbaka dit och se om jag kommer ihåg vad det var.Ja, just det....jag ska också gå på kurs hos Tårtdecor i april...sockerblommor.Visst var det Tussa och Ankmor som skulle dit? Då ses vi där!!!JFL: Ska du inte hänga på? De är så himla duktiga och  trevliga där!Kram på er tjejer!Hoppas ni får en jättetrevlig påsk!!!!
    Såg detta nu...
    Vilken av dem?
    Vi skall gå den 12/4 Orkidé & Primula.
    Vore kul att träffas
  • Ankmor
    Maria säger som ovanstående: Gu så söta!
  • Ankmor

Till er allihop!
  • Ankmor

Fick den i ett mms från en väninna...

• Ankmor
    JFL skrev 2008-03-21 23:51:19 följande:
    Nu måste jag tårta......Fast det är denna:www3.arla.se/Default____17653.aspx glömt att göra den och den ska stå i kylen minst i 4 timmar så den måste göras innan jag går och lägger mig.Vanliga påsktårtan får jag lägga ihop imorgon bitti. Kommer nog inte hinna dekorera men jag bryr mig inte längre. Hinner inget.
    *jajks* Lycka till hörrö!
    Jag slänger ihop min tävlingstårta imorgon...
  • Ankmor
    greeneyes skrev 2008-03-23 12:13:42 följande:
    heeej! nu har jag äntligen hittat er igen... visste inte om att det gjorts nya trådar... får jag vara med o leka i den här tråden också?
    GeneradF'låt - jag letade igenom de gamla trådarna men måste ha missat dig totalt!
    Klart att du ska vara med här också!

VÄLKOMMEN
Svar på tråden Sockerpullornas tråd