Solaika skrev 2008-04-11 16:26:39 följande:
Sådär.. kvällens födelsedagstårta klar.. jag fyller ju inte fören imorn.. men ikväll kommer det lite kompisar o då måste man ha tårta. Chokladbottnar fyllda med vaniljmousse och dumlefluff. Den lilla biten på sidan är en ostbit.. det vart så skrynkligt där så jag ville dölja det lite
Men såå söööt!

Jag vill också ha en osttårta! Det skall jag göra till mig när jag fyller år! Tror jag, jag hinner nog ändra mig...

jessica6 skrev 2008-04-11 09:40:04 följande:
Halloj!Nu är det bara några timmar kvar, sen åker vi till Göteborg!!!!LÄngtar till imorgon då jag får träffa Ankmor och Tussa och göra sockerblommor!Ska bli så himla skoj!!!!Hoppas ni alla får en härlig helg.
Juppi!!

Fru Humla skrev 2008-04-11 09:45:56 följande:
på torsdag har jagtvå 10bitars tårtor beställda den ena ska vara med Dora och apan så dem tänker jag skära ut så som jag gjorde med mina lilla my tårtor.men den andra ska vara en motorcykelskulle egentligen vilja få till den så som blixten-tårtorna men det blir väl till att skära ut den med eller nån med nån smaaaart rolig lösning?på fredag har jag en smörgårstårta och en vanlig tårta beställd till en begravning. det blir en hektiskt vecka!
Knivigt värre och hektiskt !

Jösses människa hinner du andas?
En motorcykel?
Tja, enklast är väl att göra som med My-tårtan eller också göra en liggande mc (i profil), eller?
Spännande att se resultatet ialla fall.