Sockerpullornas tråd
!!
!!
Hello girls, hoppas ni har haft en härlig vecka i solen 
Var det nån som märkte att jag surade lite i tråttråden igår
? Jag blir faktiskt irriterad på att man (läs jag) engagerar sig i att titta på allas tårtor och kommenterar dom men ingen verkar bry sig. Jag skulle vilja ha tillbaka lite av stämningen som vi hade förra året när folk faktiskt brydde sig om varann och varandras alster. Men men, det är kanske bara att ge upp...
Som tur är har vi ju denna tråden
!!
Det här är min tårta för dagen (2 varianter på den). En tårta till mannens jobb, fylld med kokos- och limemousse.

Lite enklare dekorationer

Tack jessica6
!!
Klart jag kommer på träffen, ska bli jättekul att fixa och dona och snacka strunt med alla pullor
!!!
Ang rabarber/jordgubbsmousse så har jag gjort det nångång. Enklast är nog att köpa frysta jordgubbar och koka upp med färska rabarber och socker. sen i med gelantin som vanligt och vispad grädde. Jag gjorde på färdig sylt den gången. Sen är det ju jättegott med vaniljmousse till... mmmmmm... ![]()

!!
, jag blir så glad!!Tack så mkt Aiwendil, annis41, Maraschino, greeneyes och rimmis
, det är såå kul att höra att ni gillar mina blommor
!!
Aiwendil - Precis, det är så man lär sig och blir peppad
Jag tar en sväng in i stora tråden ibland när jag är på svarar-humör
Maraschino - ååå din stackare, inte kul att vara sjuk och så
Hoppas du blir frisk snart och att du slipper gå över tiden
rimmis - Jaa, kanten är blad, såg den idén i en bok och tyckte det var fint
Solaika - Vad har du för utstickare och så? Just gerbera är inte så svårt om man bara går med på att de inte ser helt livslika ut
Men det underlättar om man har bra utstickare och bra fp ![]()
Jättesnygg tårta Solaika
! Tycker nog rött blev snyggare än svart jag oxå ![]()
JFL - Usch vad läskigt med dagis
Tack för din snälla kommentar
, jag älskar hibiskusar
!!!