Inlägg från: MariaX m 2 |Visa alla inlägg
  • MariaX m 2

Sockerpullornas tråd

Tack rimmis och Aiwendil Kyss!! Det verkar som brudparet blev nöjda oxå, vi får väl se om jag får nån feedback

Vad tråkigt att ni inte kan komma... Kanske byta datum skulle funka, det verkar vara några stycken som inte kan ju. Vi får fråga vår Tussa

Vilka är det som kan respektive inte kan och vilka vill komma, vi kanske skulle göra en liten undersökning ?

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • MariaX m 2

Tack Tussa Kyss!! Hinner... ja jag vet inte riktigt... Kan det ha att göra med att jag har en slappkurs just nu... Jag anv dock sockerblommor som avstressare och jag behöver stressas av ofta och mkt

Jag har inget inbokat några av dessa datum vad jag vet, vi ska ju såklart åka iväg några gånger och så men allt är hängande i luften just nu. Så jag kan alla datum

• MariaX m 2

Då ska vi väl på tårtshow på tårtdecor??!! Jag ska det iaf !!

• MariaX m 2

OK nu såg jag du retas bara lite

• MariaX m 2
    JFL skrev 2008-05-18 17:23:23 följande:
    Jättevackra. Kanske en gul rosenknopp hade passat om hon hade rosor i buketten? Men detta duger bra. Buketten är fantastisk och spritning underbar. Lyfter hela tårtan.
    Tack Kyss!! Jag var inne på rosor men jag tänkte inte på att jag kunde tagit knoppar... Det hade nog varit fint Tyvärr såg nog ingen spritsningen, det var så pass skumt i lokalen. Men men, bruden ville ha det så, hon får väl kolla in korten här sen annars
  • MariaX m 2

Tack greeneyes !

Jättesöta tårtor Solaika !!

• MariaX m 2
    Ankmor skrev 2008-05-20 18:59:43 följande:
    En fråga; Tror ni att det skulle vara snyggt att göra cornellilace på en explotionstårta?
    Det kan nog bli snyggt, hur har du tänkt  ? Nån ljus cornelli på lite färgad tårta... eller vitt på vitt och jordgubbar... jaa det kan nog bli snyggt
  • MariaX m 2

Låter väl utmärkt alltihopa Ankmor .-)!! Ska bli kul att se sen Jag ska oxå försöka mig på rabarbermousse i helgen fast i en annan kombo, hoppas det blir gott...

• MariaX m 2

Ååå söta bebisar Aiwendil !! Har funderat på dom däringa formarna men jag kan inte heller måla snyggt Den andra bebisen kan jag göra en minst lika fin... Vänta ska jag visa...

• MariaX m 2

Här är min lilla sötnos, minst lika söt eller hur ?

Svar på tråden Sockerpullornas tråd