• svensdotter

    Pinsamma fisar

    Här kn man berätta när det var som pinsammast..
    när man verkligen inte kunde hålla sig..
    NÄr man trodde det skulle bli en smygaremen istället
    visslade det så glatt från rumpan
    :)

  • Svar på tråden Pinsamma fisar
  • Ammi82

    Haha Du hade tur där på semestern !


    Minnet66 skrev 2008-06-05 14:14:19 följande:
    Jag skulle kunna fylla tråden med fishistorier eftersom min mage lever ett alldeles eget liv. Ett tag åt jag medicin för att bli av med all luft i magen men jag slutade efter ett tag eftersom jag saknade att lägga av en riktigt brakskit, tycker det är så skönt. I varje fall, här kommer två historier:En alldeles underbar sommardag sitter jag i min brassestol på en alldeles underbar sandstrand vid havet. Är på semester tillsammans med en kompis och hennes familj. Runt omkring oss var det fullt med folk. När jag sitter där i solen så känner jag att luften är på väg ut och tänker att jag ska släppa en smygare. Gör så också, det är bara det att tyget i brassestolen är ju spänt och förstärker ljudet med många decibell. Det blir ett stort brak istället. Som tur är sitter en äldre gubbe i närheten och min kompis och hennes barn tittar snett på gubben och himlar med ögonen. Jag nickar instämmande. Jag kunde absolut inte erkänna att det var jag. Nästa fishistoria utspelar sig i ett duschen i en idrottshall. Jag och samma kompis är ensamma kvar i duschrummet (resten av mina lagkamrater är i omklädningsrummet). Vi står kvar och pratar, rätt som det är kommer det ett brak från min bak, har inte känt att den var på väg. Det låter som ett pistolskott. Lite svårt att säga att det inte var jag. Min kompis och jag bryter ihop av skratt. Alla mina lagkamrater undrar ju naturligvis vad vi skrattar åt. Jag ville ju inte erkänna detta men till slut efter mycket tjat erkände jag vad jag hade gjort.Får återkomma senare med fler historier.
    Varför finns det kondomer med jordgubbssmak när musen ändå tycker bäst om ost?
  • Mammamuan

    Hehe, när jag gick i femman eller sexan så skulle hela klassen göra situps i gympasalen.. då fes jag högt o tydligt så det ekade i den lilla salen... En i klassen skrek "vem fan va det??!!" Jag var bara tyst men han som låg bredvid mig skrek "Det var hon!!!!"
    Jag fortsatte att vara tyst..
    Detta glömmer jag aldrig

  • Yayo

    det hände inann studenten. vi sammlades en dag hos min lärare all ai klasssen och vi blev bjudn apå mat och övrigt. var i vecka 30 då och trycket neråt är ju känt vid denna tid. Jag skrattade samtidigt jag skulle gå in till de andra och lämna disken så kom det en prutt som alla hörde och speciellt de som man inte umgås med så mykket i klassen. jag fick ögonkontakt med en tjej och jag sa "ojsan hoppsan, hehehehe" FY FAAAAANNNNNNNNNn

  • Äcklingarna
    PiaMaria skrev 2008-06-01 19:08:41 följande:
    för ett tag sedan hade jag en dejt hemma. mina 2 stora barn sov, men inte min minsta på 7 månader. Killen som jag träffade är väldigt barnkär så han ville ju absolut hålla min 7 månaders. Vi satt i soffan och han hade bebisen i knät.Och så hör jag bara en stor brakskit. Då ligger min lilla bebis i hans knä och fiser för fullt, inte bara 1 gång utan flera gånger.Dejten tyckte det vara var kul,men jag skämdes. Kunde inte ungen hålla sig för en gångs skull???Visserlig så fiser bebisar, men inte i en dejts knä!!!!kvällen avslutades så fint med en raketspya på mej så lillkillen tog i båda ändarna
    Tihihi,det var ju bara för gulligt =)*fnissar* som du beskriver det liksom...Lite knasig timing, när man har dejt med =)hm, men måste man så måste man =)

    Har säkert massor fishistorier på lager, men tomt nu...Rolig läsning detta*asg*
  • Omutifallatt

    Jag stod vid busshållsplatsen vid kl 05:15 och väntade på bussen till jobbet. Har stått där själv, varje arbetsdag i flera veckor, och väntat utan att ha sett en levande själ. För det är ju en okristlig tid och allt...
    På morgonen kan jag vara lite orolig i magen och jag lyfte helt enkelt lite på benet, ni vet, och la av en riktig brakare.
    Då hör jag ett frust bakom mig. Där står en riktig hunk i 30-års åldern!
    Han fick uppleva min gas med alla sina sinnen kan jag säga

  • Kya
    Omutifallatt skrev 2008-06-11 18:31:25 följande:
    Jag stod vid busshållsplatsen vid kl 05:15 och väntade på bussen till jobbet. Har stått där själv, varje arbetsdag i flera veckor, och väntat utan att ha sett en levande själ. För det är ju en okristlig tid och allt...På morgonen kan jag vara lite orolig i magen och jag lyfte helt enkelt lite på benet, ni vet, och la av en riktig brakare.Då hör jag ett frust bakom mig. Där står en riktig hunk i 30-års åldern!Han fick uppleva min gas med alla sina sinnen kan jag säga
    haha åh nej! var du tvungen lyfta på benet också, det hela blev bara ännu värre av det! men han hade säkert jätteskoj, snyggingen bakom dig! *asgarvar*
  • TheodorMiranda
    Omutifallatt skrev 2008-06-11 18:31:25 följande:
    Jag stod vid busshållsplatsen vid kl 05:15 och väntade på bussen till jobbet. Har stått där själv, varje arbetsdag i flera veckor, och väntat utan att ha sett en levande själ. För det är ju en okristlig tid och allt...På morgonen kan jag vara lite orolig i magen och jag lyfte helt enkelt lite på benet, ni vet, och la av en riktig brakare.Då hör jag ett frust bakom mig. Där står en riktig hunk i 30-års åldern!Han fick uppleva min gas med alla sina sinnen kan jag säga
    haha har varit med om ungefär likadant här!
  • Blåsan

    När jag var i 14-års åldern låg jag och två kompisar på ett hotellrum och disskuterade vad som låg bakom ljudet på fisar. Vi hade en teori om att skinorna spelade stor roll för ljudet. Vi bestämde att när nästa fis var på gång skulle man sära på skinorna. Snart kände jag magen fyllas med luft varpå jag sa -"Nu har jag en på gång!" och mina kompisar skrev -"Dra isär, dra isär!!". Jag drog isär och en tyst "psssssssssss" kom följande av ett "BOOM"...Gissa om vi garvade över hela hotellet!

  • Ammi82
    Bomben har säkert uppkallats efter en sådan fis. Först psssssss där tråden brinner och sen boooom när bomben exploderar
    Blåsan skrev 2008-06-12 23:22:27 följande:
    När jag var i 14-års åldern låg jag och två kompisar på ett hotellrum och disskuterade vad som låg bakom ljudet på fisar. Vi hade en teori om att skinorna spelade stor roll för ljudet. Vi bestämde att när nästa fis var på gång skulle man sära på skinorna. Snart kände jag magen fyllas med luft varpå jag sa -"Nu har jag en på gång!" och mina kompisar skrev -"Dra isär, dra isär!!". Jag drog isär och en tyst "psssssssssss" kom följande av ett "BOOM"...Gissa om vi garvade över hela hotellet!
  • Zvinto

    Våran hund är en riktig fisare och går under namnet fisarnas konung.
    En gång när jag satt i soffan och sambon satt i sin fåtölj 3 meter framför soffan ungefär, så råkade jag släppa mig.
    Den hördes inte, men den luktade.
    Tog en liten stund innan lukten kom fram till honom och då utbrister han: Men Balder!
    Balder heter vår hund. =P
    Inte fasen är jag så dum så jag säger emot heller? *oskyldig*

    Vet att det kanske inte passar in att skriva om hunden, men han är nog mästare på att fisa när han vilar.
    Många gånger ligger han nedanför soffan och sover, samtidigt som han lägger av tysta men dödliga fisar.
    Självklart så vaknar han upp, sniffar, rynkar på näsan och går & lägger sig någon annanstanns.
    Jättesnällt att lämna oss kvar med stanken. =P

    En del andra gånger brukar han kunna lägga av jätteljudliga pruttar, t.o.m. så han själv blir förvånad.
    Då kollar han sig själv i rumpan, ungefär som att kolla att det verkligen var han. =P

Svar på tråden Pinsamma fisar