Jävla helvetes skitgrannar!!
familjen K skrev 2008-03-31 19:16:10 följande:
Men TS, hur kan du trivas med dina grannar om de är så farliga att du inte törs prata med dem. Om jag bodde med mina barn i ett flerfamiljshus med människor runt omkring mig som jag var så rädd för så skulle jag definitivt INTE trivas. Men man är ju iofs olika... Själv har jag både sagt till grannar och själv blivit tillsagd när ljudet varit för högt, det har gått jättebra med sänkt musik som lösning åt båda hållen Inga sura miner alls och inga behov av livvakter
[/citat]
Mitt svar blir det här som jag tycker formulerade riktigt bra hur jag tänker, även om det inte var jag själv som skrev det:
familjen K skrev 2008-03-31 19:16:10 följande:
Om folk är onyktra kan de tappa omdömet. Nu vet jag inte om TS grannar var det och även om man inte är rädd för sina grannar, kanske man inte vill gå upp och stöta sig med vem som helst. Det spelar inte alltid någon roll att man är trevlig, folk kan ta det fel.
[/citat]
Mitt svar blir det här som jag tycker formulerade riktigt bra hur jag tänker, även om det inte var jag själv som skrev det:
mintchocolate skrev 2008-03-31 19:20:03 följande:
[citat]familjen K skrev 2008-03-31 19:16:10 följande:
Om folk är onyktra kan de tappa omdömet. Nu vet jag inte om TS grannar var det och även om man inte är rädd för sina grannar, kanske man inte vill gå upp och stöta sig med vem som helst. Det spelar inte alltid någon roll att man är trevlig, folk kan ta det fel.